Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 26.10.2020 jsem nakupovala v provozovně Lidlu na Praze 4, V štíhlách , platila jsem kartou a po zaplacení jsem zjistila, že místo kapusty za 11.kč mi prodavač naůčtoval hlávkový salát za 21.90. Prodavač se ke mne choval velmi arogantně, dělal že je to velký problém rozdíl v ceně vyrovnat. Nakonec mi vrátil 4 kč a odmítl se se mnou bavit. Stále na mne útočil, okřikoval mne naprosto bezdůvodně. Tvrdil, že já neumím počítat. Prostě mne úmyslně okradl zřejmě protože jsem 77letá žena a on je muž okolo 30 let, měří asi 190 cm a je mohutný asi kolem 100 kil, takže proti němu nemám šanci. Já mohu udělat pouze to, že budu chodit do jiného obchodu, protože situace by se mohla opakovat a mohla bych přijít i o větší částku. Je opravdu smutné, že jako stará žena se musím obávat prodavače v Lidlu, jsem přesvědčená, že mne okradl úmyslně. Uvedený prodavač seděl na pokladně 06.
Myslím, že jediné řešení je do této provozovny už nechodit.Flekalová Libuše, Praha 4,
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dobrý den, paní Flekalová,
mrzí nás situace, která v naší prodejně nastala a za chování pokladního přijměte naši omluvu.
Stížnost jsme předali i odpovědným kolegům.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Nechci se již dále věcí zabývat, zatím chodím nakupovat do Albertu na Jasnou, ale je pravda , že jsem asi 4x nakupovala v Lidlu na Budějovické. Do Lidlu na sídlišti Krč, kde se mi tato nepříjemná událost stala zatím nechodím, nerada bych se znovu setkala s dotyčným prodavačem. Flekalová Libuše