Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 23.10 jsem si objednala vitamin D na 1 rok. Ještě ten den jsem objednávku elektronicky zrušila, druhý den tzn. 24.10 jsem zaslala zrušení objednávky ještě jednoh. V obou případech jsem žádala o vymazání osobních údajů z databáze. Dnes jsem obdržea - mail že zásilka je připravena k odeslání ( č. objednávky 200198928)
Zrušení objednávky a vyřazení z databáze
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebitelce také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebitelce zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitelka povinna na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitelka vzala zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitelka možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Pospíšilová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Rádi bychom Vás informovali, že Vaše objednávka produktu Vitamín D VitaSolaris byla stornována. Na zaslaný informační email, prosím, neberte zřetel. Rádi bychom Vás také informovali, že Váš požadavek na výmaz Vašich osobních údajů byl k dnešnímu dni vyřízen.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Celou záležitost považuji za vyřešenou, děkuji