Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#45802Zrušení objednávky na vitamin D3 a vymazání osobních údajů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2020, před 4 lety

Drahoslava Pospíšilová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 23.10 jsem si objednala vitamin D na 1 rok. Ještě ten den jsem objednávku elektronicky zrušila, druhý den tzn. 24.10 jsem zaslala zrušení objednávky ještě jednoh. V obou případech jsem žádala o vymazání osobních údajů z databáze. Dnes jsem obdržea - mail že zásilka je připravena k odeslání ( č. objednávky 200198928)


Požadované řešení

Zrušení objednávky a vyřazení z databáze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 09:05, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebitelce také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebitelce zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitelka povinna na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitelka vzala zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitelka možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2020 14:11, před 4 lety

Vážená paní Pospíšilová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Rádi bychom Vás informovali, že Vaše objednávka produktu Vitamín D VitaSolaris byla stornována. Na zaslaný informační email, prosím, neberte zřetel. Rádi bychom Vás také informovali, že Váš požadavek na výmaz Vašich osobních údajů byl k dnešnímu dni vyřízen.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2020 20:34, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.11.2020 07:55, před 4 lety


Drahoslava Pospíšilová

Hodnocení:

Komentář: Celou záležitost považuji za vyřešenou, děkuji