Společnost


Boku Account Services UK Ltd (dříve Fortumo OÜ)

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45803Neoprávnene naúčtovaný poplatok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2020, před 4 lety

Andrea Burdilová

Znění stížnosti

Dobrý deň. Cez instagram niekto spamoval kamarátku a cez jej profil mi poslal správy a naletela som potom mi Prišli 2 sms s kódom a keď som pozrela výpis mala som tam o 49.98€ navýšenie faktúry za nejaký neoprávnený nákup. Dúfam že sa vinníka podarí nájsť a patrične potrestať. Viem iba že vinník používal emailový účet ako keje6584@azet.sk mám info o emaile nakoľko sa mi snažil zmeniť prihlasovacie údaje na Instagrame. Platba respektíve objednávka bola zrealizovaná cez s.fortumo.com Burdilová Andrea


Produkt

fortumo.com


Požadované řešení

Požadujem riešenie jednoznačne vrátiť značnú sumu a tiež o pokus o zistenie vinníka nakoľko mám pocit že poškodených bude viac.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 08:57, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2020 11:28, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.