Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň. Cez instagram niekto spamoval kamarátku a cez jej profil mi poslal správy a naletela som potom mi Prišli 2 sms s kódom a keď som pozrela výpis mala som tam o 49.98€ navýšenie faktúry za nejaký neoprávnený nákup. Dúfam že sa vinníka podarí nájsť a patrične potrestať. Viem iba že vinník používal emailový účet ako keje6584@azet.sk mám info o emaile nakoľko sa mi snažil zmeniť prihlasovacie údaje na Instagrame. Platba respektíve objednávka bola zrealizovaná cez s.fortumo.com Burdilová Andrea
fortumo.com
Požadujem riešenie jednoznačne vrátiť značnú sumu a tiež o pokus o zistenie vinníka nakoľko mám pocit že poškodených bude viac.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.