Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den.
9.10.2020 byla u Oskarty objednána nová SIM pod číslem ad20201009129750 a dodnes nebyla objednávka vyřizená, přesto že jsem již dvakrát kontaktoval paní z on-line péče, pro zákazníci. Paní se stále dušuje že dá vše dopořádku a dodnes se tak nestalo. Jsem váš dlouholetý zákaznik a toto chování mě zaráží a vážně uvažuji o jiném dodavateli.
Zaslání nové SIM karty
Okamžité zaslání nové SIM karty
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Hanko,
mrzí mě, že jste SIM kartu nedostal.
Prosím napište nám na OskartaTym@oskarta.cz a v e-mailu uveďte, jestli se jedná o pořízení nového telefonního čísla nebo objednávku SIM karty na výměnu k číslu, které už u nás využíváte. Rádi to prověříme a dáme Vám vědět e-mailem.
Přeji Vám pěkný den.
Lenka Pilná
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.