Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.3.2014 jsem na eshopu M-16 armyshop objdnal zboží v hodnotě 3258,- (po slevě). Přišlo potvrzení objednávky s tím že uvedené zboží (vojenská přilba) je na objednávku a platí se 100% záloha.
Dostal jsem fakturu a 100% ceny zaplatil převodem na účet, p. Zapletal mi potvrdil přijetí peněz. Dodací lhůta byla 30 dní, tu nedodržel, další termín mi ani po urgencích nesdělil, tak jsme se dohodli na zrušení objednávky - byl mi zaslán e-mail potvrzující zrušení objednávky.
Peníze mi již nevrátil, ani po urgencích, začal být nekontaktní, přestal reagovat na e-maily a telefonáty.
Kevlarová přilba ACH MICH 2000 použitá
Vrátit zaplacenou zálohu zpět.
|
Tweet |
Pokud došlo k zániku smlouvy dohodou, je prodávající povinný vrátit spotřebiteli peníze v dohodnuté lhůtě. Nespní-li svůj závazek včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel může kromě kupní ceny požadovat i úroky z prodlení stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
Spotřebiteli doporučujeme, aby prodávajícího vyzval tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu, ve které mu poskytne dodatečnou lhůtu ke splnění povinnosti před podáním žaloby k soudu (min. 7 dní). Výzvu je nutné zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou. Pokud dlužník nesplní svůj závazek, bude nutné se svého práva domáhat soudní cestou. Je-li předmětem žaloby pouze peněžité plnění, spotřebitel může u příslušného soudu podat návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje bez nařízení jednání na základě předložených důkazů.
Subjekt David Zapletal nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.