Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, včera odpoledne přišlo mně a mé přítelkyni kolem půl páté odpoledne potvrzení nějaké objednávky vitamínu D3 zdarma.
Objednávky jsme nevytvářeli a nevíme o co jde. Těchto e-mailů jsme si všímnuli kolem půl osmé večer.
Hned jsme odeslali na e-mail info@naturamed.cz informaci o zrušení objednávek a jakékoli smlouvy, které jsme nevytvářeli.
Dnes jsem volal na uvedené telefonní číslo společnosti, kde mi řekli, že oni danou objednávku dohledat nemohou ani podle jména ani podle čísla objednávek.
Přijde mi to krajně podezřelé když čtu navíc i tady obdobně stížnosti, radši řeším ihned zde.
Nechci aby mi nic přišlo ani mé přítelkyni do schránky s nějakou složenkou a následně dalšími upomínkami.
Zrušení jsme odeslali z e-mailů na které nám přišlo potvrzení na firmou uvedený e-mail ten samý den ve svátek, tedy nemohlo být odesláno.
Prosím o potvrzení zrušení objednávek a smazání našich osobních údajů. Pokud nám něco přijde do schránek, nebudeme na vlastní náklady vracet.
Čísla uvedených objednávek jsou: 2010210069, 2010210050
330 VitaSolaris zkušební balíček
Prosím o potvrzení zrušení objednávek a smazání našich osobních údajů. Toto zrušení, prosíme zaslat do e-mailů na které nám přišlo potvrzení objednávek. Pokud nám něco přijde do schránek, nebudeme na vlastní náklady vracet.
Čísla uvedených objednávek jsou: 2010210069 (Monika Šmolcnopová) , 2010210050 (Martin Setnička)
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Setničko, Vážená paní Šmolcnopová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Dovolte mi Vás informovat, že na základě Vašeho požadavku byly objednávky produktu Vitamín D VitaSolaris, které naše společnost obdržela 28.10.2020 - prostřednictvím webového formuláře, stornovány. V našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let a to výhradně vlastním jménem, tj. sama za sebe. Obdržené objednávky prošetříme. Rádi bychom Vás také informovali, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.