Společnost


BEAUTY MARKET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45825Dotaz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2020, před 4 lety

Emerich Mareček

Znění stížnosti

Jsem vašim zákazníkem již poměrně dlouho dobu a odebral jsem celou řadu nabízených produktů.Několikrát jsem byl označen za potvrzeného výherce různých finančních částek a ze zaslaných dokladů poměrně jasně vyplývalo,že stačí ve lhůtě včas odpověděe a zejména si objednat další produkt a do 14 dnů ,že obdržím finanční částku uvedenou v dokladech.Nikdy jsem nic neobdržel.Dnes jsem dostal další zásilku z vaší firmy kde je uvedeno,že jsem výhercem částka 756.000,-Kč.Opět stačí si objednat,nalepit nálepky a včas odeslat.Vzhledem k tomu,že jsem nikde nedohledal vaše tel.číslo využívám této mložnosti a ptám se.Děláte si ze mne opět legraci nebo pokud odpovím a objednám si zcela nepochybně obdržím slíbenou částku.Chci jasnou odpověď bez právních kliček. Emerich Mareček Děkuji


Požadované řešení

Výplata slíbené částky,nebo mi již žádné další nabídky nezasílejte.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2020 14:24, před 4 lety

Nabídka výhry vázaná na nákup zboží je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Jedná se totiž o agresivní obchodní praktiku dle § 5 b zákona o ochraně spotřebitele, která může zásadním způsobem pozměnit chování spotřebitele tak, že se rozhodne k nákupu, který by za jiných okolností neudělal.

Spotřebiteli doporučujeme obrátit se stížností na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2020 11:26, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.