Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jidlo nam nebylo dodáno a penize nebyly vráceny. Místo plne vyse kolem 750 Kč pouze 250 v kreditech na damejidlo.cz
Pokusili jsme se situaco resit pres zakaznickou podporu (chat). Od zacatku se nas pouze snazili odpalkovat. Misto snahy o reseni pouze "mohu vam jeste nejak pomoci?" Pricemz ignoroval zpravy ktere jsme psali.
Platba probehla predem.
Jidlo z restaurace mcDonald v Ostravě
Vratit penize v plné výši, nebo dodat zakoupene zboží.
|
Tweet |
Nebyl-li spotřebiteli doručen výrobek či služba, kterou si od společnosti objednal, a vyplývá-li z povahy závazku (či z informací uvedených při objednávce výrobku či služby), že na pozdním plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká závazek prodlením dlužníka. V takovém případě smlouva zanikne a společnost je povinna spotřebiteli vydat to, co od něj přijala.
Pokud tak společnost neučiní ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.