Společnost


inSPORTline stores s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4584Dětské kolo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 19 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2014, před 10 lety

David Poulicek

Znění stížnosti

PŘI JÍZDĚ NAMOTÁNA PŘEHAZOVAČKA DO VÝPLETU KOLO NAJETO 30.KM NOVÉ KOLO NEPOJÍZNE
VYJÁDŘENÍ SERVISU NA ZÁRUČNÍ REKLAMACI ZNÍ
NAMOTÁNÍ MĚNIČE NESPADÁ DO REKLAMOVATELNYCH ZÁVAD,ZA ZÁVADU JE ODPOVĚDÝ UŽIVATELM KOLA.ŽÁDNA VADA MATERIÁLU NEBYLA ZJIŠTĚNA....ALE PŘEHAZOVAČKA JE KO---KDE TO JSME?


Požadované řešení

výměna,oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2014 11:54, před 10 lety

V tomto případě je nutné posoudit, zda se jedná o závadu materiálu nebo mechanické poškození. Záruka nekryje opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo její mechanické poškození.
Byla-li reklamace uplatněna v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Jedná se vyvratitelnou právní domněnku, kdy důkaz opaku provádí prodávající. Mohlo se jednat o skrytou závadu, která se projevila až při užívání věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 16:31, před 10 lety

Společnost inSPORTline stores s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.