Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
PŘI JÍZDĚ NAMOTÁNA PŘEHAZOVAČKA DO VÝPLETU KOLO NAJETO 30.KM NOVÉ KOLO NEPOJÍZNE
VYJÁDŘENÍ SERVISU NA ZÁRUČNÍ REKLAMACI ZNÍ
NAMOTÁNÍ MĚNIČE NESPADÁ DO REKLAMOVATELNYCH ZÁVAD,ZA ZÁVADU JE ODPOVĚDÝ UŽIVATELM KOLA.ŽÁDNA VADA MATERIÁLU NEBYLA ZJIŠTĚNA....ALE PŘEHAZOVAČKA JE KO---KDE TO JSME?
výměna,oprava
|
Tweet |
V tomto případě je nutné posoudit, zda se jedná o závadu materiálu nebo mechanické poškození. Záruka nekryje opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo její mechanické poškození.
Byla-li reklamace uplatněna v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Jedná se vyvratitelnou právní domněnku, kdy důkaz opaku provádí prodávající. Mohlo se jednat o skrytou závadu, která se projevila až při užívání věci.
Společnost inSPORTline stores s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.