Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Dne 28.10.2020 nechal někdo z rodiny poslat na mě vzorek zdarma v dobré víře. Nicméně ve formuláři uvedl špatný email, ale jméno, adresa i telefonní číslo byly správně.
Když jsem si to pak sám také hledal, zjistil jsem že jde o nějakou objednávku s následným zasílaním složenek. Nevím zda je to pravda, ale rozhodl jsem se to tedy zrušit. Ten samý den jsem odeslal ze svého správného e-mailu informaci, že jsem objednávku nevytvářel a chci ji tedy zrušit, jen bohužel neznám číslo dané objednávky. Psal jsem aby si to společnost spojila dle jména a adresy. Případně mi mohou zavolat na tel. číslo, které bylo uvedeno i ve formuláři pro zaslání vzorku správně, ale preferuji písemné potvrzení o zrušení na můj správný email uvedený v referenci.
Na infolince mi řekli, že oni objednávku nemohou zrušit, že lze pouze e-mailem.
Na e-mail společnost nereagovala.
Nechci, aby mi bylo nic zasláno do schránky. Nemohu ovlivnit převzetí, když to není na dobírku.
Vitamín D3 na rok zdarma
Prosím tedy o zrušení objednávky, případné smlouvy a smazání mých osobních údajů.
Předem děkuji.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Nováku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost neeviduje žádnou aktivní objednávku. Ráda bych Vás také informovala, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.