Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedná se o zájezd senioru v květnu 2020(16os). Zálohy zaplacené 6.2.2020.
Nastal nouzový stav, společnost odmítla vrátit zálohy, nabídla termín září 2020.Polovina klientů termín odmítla, trvalo nějakou dobu než jsem nové klienty získala. Bylo jich jenom 14os a o tom jsem emailem informovala.
Zaslali smlouvu, kterou jsem nepodepsala, neboť obsahovala špatné údaje.
O tom jsem informovala. Od této doby se nikdo ze společnosti neozval, i když
jsem několikrát tel. i emailem žádala potvrzení termínu a doplatku.
Na tolik jsem zpanikařila, že jsem se na místo pobytu Šumava- Čertův mlýn
rozjela. Kde mi majitel rezervaci potvrdil. Druhý den mi ze společnosti
zavolali - vy nemáte zaplacený doplatek.. Informovala jsem, že je nás 14os
2os odhlášeny. Zaplaťte doplatek pro 14os,zálohu pro 2os. vrátíme .Týden před termínem nám měli být zaslány informace + voucher. 4 dny před odjezdem
mi oznámili, že voucher mi nepošlou dokud nedoplatím 2os. A přeplatek, po
ukončení pobytu vrátí na účet. Do dnešního dne stále - že o tom ví....
Po domluvě s majitelem hotelu : Naúčtoval pobyt( ubyt. + pol) pouze pro 13os. Za 1os,která nepřijela jenom pobyt. DĚKUJI MOC Eva Křápová
Rozhodně se nevymlouvat :
- ještě nám nepřišlo vyúčtování
- musím jít za paní účetní
- to musí jednatel MBA Aleš Pekař
- je vás hodně..
- vím o vás...
odpovědět na rovinu
|
Tweet |
Pokud se strany dohodly na řešení situace a provedení účtování zájezdu, je to v situaci, kdy jsou změny vynucené vnějšími okolnostmi, vždy preferovanější varianta. Takovou dohodu je však zapotřebí dodržet z obou stran, pokud dochází v rozporu s dohodou k zadržování peněžních prostředků, mohlo by se jednat až o bezdůvodné obohacení. To je společnost povinna vydat podle § 2991 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Další informace ze nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.