Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#45849Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2020, před 4 lety

Veronika Paszová

Znění stížnosti

6.10.2020 jsem byla na prodejně v Brně vyzkoušet si sedačku, kterou jsem následně koupila. Pánem na prodejně mě bylo sděleno, že můžu očekávat sedačku do 14 dní. Ve smlouvě bylo uvedeno, že termín bude 43 týden. Což odpovídalo 14 dnům. po 14 dnech se nic nedělo a tak jsme v dobré víře, že se dozvíme nějakou dobrou zprávu, volali na prodejnu. Jednalo se o pondělí a bylo nám sděleno, že tento týden bude skladem. Já ještě ten den, než jsme se dovolali, psala i dotaz emailem na tento email mi volali ve čtvrtek a bylo mi sděleno, že bude sedačka následující týden. Jak je možné, že v pondělí sdělí informaci, že zboží dostanu tento týden a ve čtvrtek v ten stejný týden mi oznámí, že ji budu mít příští týden? Jednalo se o týden 19.-23. 10. což je dle kalendáře 43. týden v roce, kdy mi měla dle smlouvy sedačka doručena! Následně se opět nic nedělo a tak jsme opět kontaktovali prodejnu, kde nám opět řekli, že sedací souprava přijde příští týden, že je stále v Praze. Což je super protože v Praze byla i v době, kdy jsme si ji zaplatili na prodejně. Tak jsem zjišťovala možnosti odstoupení od smlouvy. Bylo mi řečeno, že to samozřejmě lze a jak to mám udělat. Sepsala jsem email ohledně odstoupení od smlouvy načež mi volali z prodejny, že mi peníze nemůžou poslat a smlouvu zrušit, protože ještě není zboží v BRNĚ na skladě. Pročítala jsem obchodní podmínky a nic o tom, že musí být zboží na skladě v místě, kde jsem si ho objednala není napsáno. A když jsem psala odstoupení od smlouvy na všechny emaily, které jsem dohledala z jednoho mi přišla dokonce odpověď, že litují ale odstoupení od smlouvy lez pouze v případě, kdy byla objednávka udělaná online a ať kontaktuji obchodní dům. Jako Vážně?!?! Naštěstí paní na lince obchodního domu v Brně byla milá a vše mi vysvětlila. Opravdu mi to dost zkomplikovalo vše a jiná společnost je schopná mi vydat zboží ten den, kdy si ho objednám a zaplatím. Opravdu velké zklamání.


Produkt

sedací souprava Toronto Grafit


Požadované řešení

Jako kompenzaci za neustálé dožadování se zboží, které jsem si objednala a zaplatila si dovedu představit nějakou slevu. I když po poslední zkušenosti se obávám, že se společnosti Sconto už nedám další šanci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2020 12:57, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2020 08:38, před 4 lety

Dobrý den,

navazuje to prakticky už na další podobné stížnosti na nedodání zboží v termínu. Bohužel na nás všechny doléhají omezení covid 19 jednotlivých výrobních závodů a tak v některých případech nejsme bohužel schopni zboží zákazníkovi dodat včas. Možnosti zákazníka při nedodání zboží v termínu jsou jasně specifikovány v obchodních podmínkách (zadní strana kupní smlouvy). V současně době již vidím, že Vaše smlouva byla vystornována a peníze Vám budou zaslány na účet.

Za komplikace se omlouvám.

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 13:48, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.12.2020 13:51, před 4 lety


Veronika Paszová

Hodnocení: