Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, neustále mi chodí nevyžádané dopisy se slibem výhry od BEAUTY MARKET, s.r.o, P.O.BOX 12, 755 08 Vsetín, na obálce pak ještě uvedeno "BEAUTY LINE". Nemám o tyto dopisy zájem. Neotvírám je a hážu rovnou do koše. Nicméně mi v pravidelných intervalech cca 1x za týden nebo dva pořád chodí do schránky. Jelikož jsem na ně přes internet nenašla žádný telefonní nebo emailový kontakt, tak jsem jim poslala dopis na výše uvedenou adresu, ať přestanou obtěžovat s nevyžádanými nabídkami nebo je pošlu k soudu.
Děkuji.
S pozdravem,
Dana Mocová
obtěžování nevyžádanými nabídkami/dopisy od Beaty Line - BEAUTY MARKET s.r.o, P.O.Box 12, 755 08 Vsetín - adresa dle jejich obálky
Pozastavení výkonu činnosti firmě. Přinejmenším zastavení obtěžování s nabídkami, pokud na něj není žádná reakce. Ochrana spotřebitelů / event. důvěřivých lidí, co na formy těchto nabídek reagují.
|
Tweet |
Za reklamu, která obtěžuje, se považuje reklama směřující ke konkrétnímu adresátovi za podmínky, že adresát dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena.
Pokud spotřebitel dal společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů nebo tyto údaje byly získány z veřejného seznamu nebo v souvislosti s činností jakožto správce nebo zpracovatele, může spotřebitel vyslovit nesouhlas s dalším zpracováním těchto údajů. Zpracováním se mimo jiné rozumí i používání osobních údajů. Nesouhlas se zpracováním je nutné vyjádřit písemně. Bez souhlasu subjektu údajů nelze k uvedeným údajům přiřazovat další osobní údaje. Pokud lze z obsahu dopisu dovodit, že spotřebitel odejmul společnosti souhlas, společnost je povinna to respektovat.
V případě nerespektování vůle spotřebitele, je možné podat podnět k prošetření uvedeným dozorovým orgánům. Úřad pro ochranu osobních údajů provádí dozor nad dodržováním zákonem stanovených povinností při zpracování osobních údajů. Krajské živnostenské úřady vykonávají dozor v oblasti nevyžádané reklamy. V neposlední řadě by Česká obchodní inspekce mohla takové jednání vyhodnotit jako agresivní obchodní praktiku dle písm. c) přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.