Společnost


Atronico s.r.o.
elektronika

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45861Odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2020, před 4 lety

Helena Tučková

Znění stížnosti

Na konci srpna (2020) jsem si u Atronic.cz objednávala telefon iPhone X za 15 890,- Kč. Při používání mi u telefonu blbnul spoj se SIM kartou. Jelikož to byl nový telefon, bylo velice podezřelé, že baterka u telefonu nevydržela ani den. Tudíž jsem telefon reklamovala. Telefon přišel vcelku rychle zpět, s tím, že jen vyměnili baterii a SIM portu se ani nedotkly s tím, že u nich to neblbne. Když telefon přišel a zapnula jsem ho, nejen, že SIMka blba pořád stejně, ale telefon začal náhodně klikat na aplikace a dělat si co chtěl, takže to zničili ještě víc, než to bylo. Tudíž jsem reklamovala telefon podruhé. Posílala jsem telefon 18.9.2020, k nim přišel 21.9.2020, měsíc jsem čekala, než se mi aspoň ozvou mailem. 19.10.2020 napsali, že reklamace bude nejpozději 21.10.2020 vyřízena. 21.10.2020 napsali mail, že zakázku dokončili a ukončili. Ale 21.10.2020 byl deadline, kdy telefon měl být u mě. Samozřejmě u mě nebyl... Pořád jsem jim do mailů psala, že tenhle telefon je vadný kus a že ho nechci a chci nový. Na to mi řekli, že mi ho nemůžou dát. Když nepochopili, že chci nový telefon, tak jsem se rozhodla, že když porušili dobu, kdy ke mě měl telefon dojít, tak že chci vrátit peníze. Na to samozřejmě cukají, dohadují se se mnou a někdy i hádají. Jsou drzý a urážejí mě, že neumím počítat a že to taky není jejich problém... (Přitom by měl být, když jsem si u nich objednávala zboží). Nutno dodat, že jsem reklamaci posílala PPL z Prahy do Plzně. Říkají, že jsem si telefon mohla vyzvednout osobně... Opravdu nepojedu do Plzně za rozbitým telefonem. :D Každopádně mi peníze za každou cenu nechtějí vrátit, nikdo nemá pravdu jenom oni a je to s nimi jak s malým dítětem, člověk se s nimi nedorozumí.


Produkt

Apple iPhone X Space grey


Požadované řešení

Vyřešení problému, vrácení peněz, omluva zákazníkovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2020 17:28, před 4 lety

Dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodejce na vyřízení reklamace 30 dnů. Lhůta k vyřízení reklamace začíná běžet den následující po dni uplatnění reklamace - v popsaném případě v den následující po dni, kdy mohl být výrobek prodejcem prvně převzat od přepravce. V případě, že jej prodejce mohl vyzvednout až 21. 9. 2020, pak první den lhůty je 22. 9. 2020 a poslední den lhůty k vyřízení reklamace připadá na 21. 10. 2020. Aby byla tato lhůta dodržena, pak musí e-shop reklamovanou věc zaslat do 30 dnů tak, aby s ní mohla spotřebitelka 30. den disponovat (viz např. rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32).

V případě, že prodejce nedodrží lhůtu k vyřízení reklamace, pak má spotřebitelka právo i na odstoupení od smlouvy. Stále může ale požadovat výměnu či opravu věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 10:06, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.