Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vazeni, dnes 30.10.2020 jsem se potazal se zlou, kdyz jsem jel osobnim vlakem 28128 z Prahy Holesovic do Prahy Podbaby ve 13:38. Abych zacal pekne od zacatku. Cestoval jsem s PID prukazkou a dvou pasmovym kuponem, ktery jak jsem se puvodne domnival platil ze zony 0 a B do zony 1 PID. A tady bych uz zminil jak matouci je vysvetleni zon Prazske Integrovane Dopravy. Ti, kteri vymysleli tento system na samem pocatku zapomneli na vjednoduchost. Jednou nazyvaji zonu opravdu to co ma character uzemni zony. Podruhe zase nazyvaji zonou specifickou zastavku v ramci jine zony, napr stanice Borislavka je na uzemi zony 'P'??? nebo ne, vzdyt tvrdi PID, ze je to 'B' a nejaky ridic to nazyva zase prahou. Tedy pani ve vlaku, ktera mela na kontrolu meho jizdneho jen tri minuty se zacla hadat, ze pry nemam kupon PID platny po praze. Tezko je vysvetlovat, ze jsem pred koupi kuponu uvedl!!, u okenka s prodejem casovych kuponu PID, odkud kam budu jezdit a ze tedy potrebuji specificky kupon do zon s Prahy Holesovic vlakem do Podbaby a dale 355 do Schdolu. Priznam se pripadlo mi divne, ze se me pani za okenkem, s jasnym prizvukem pta trikrat. Ovsem ani ja jsem nepoznal, ze mi pani prodala nevhodny kupon [do zony primestske '1' a '2']. Neznam PID a popravde mi prijde matouci zpusob jakym podminky, zejmena pasma a tarify vysvetluji. Tady bych se opet zastavil: ti s narokem na slevu, pokud kupon casovy maji, specificky do primestskych zon pouze, tak mohou na takove kupony do jizdet az do dojezdovych zastavek na uzemi Prahy [nemeli bychom rict v zone 'P'?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]. Tak jak je to tedy? Zpet k pruvodci ve vlaku, ta totiz vubec nemela energii vysvetlovat neco tak matouciho jako podminky PID mezi stanicemi vzdalene od sebe tri minuty jizdy. Nedivim se ji, ale mela se pokusit mi vysvetlit v klidu, jakze ty tarify PID vlastne vykladat spravne. Namisto toho jen nastvala cestujiciho a druheho vyborne pobabila svou odpornou neschopnosti a pristupem k zakaznikovy.
Tedy v tomhle pripade, je stoznost na pani pruvodci, ktera mela pouzivani linek CD 'S' se pokusit vysvetlit a ne rozhadat cestujiciho, ktery uz je tak frustrovany z toho, ze tem tarifum nerozumi zcela. A to se jeste chastala, jak je znala a ze ma zkousky z podminek PID. Uz ji zapomneli vyskolit v pristupu k zakaznikum. Oni to nejsou jen otravni cestujici, ze.
S pozdravem cestujici Robert jiz s novym a spravnym kuponem PID.
OS 28128, cas odjezdu 13:38, ze stanice Praha Holesovice do stanice Praha Padbaba.
Prosklolit pani pruvodci v zakaznickem servisu. Pozaduji take domaci ukol na jeji volno, alespon hodinovou pisemnou praci. Dekuji predem
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.