Společnost


Flora-online s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45865Nárok na vracení peněz za dopravu při nedoručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2020, před 4 lety

Martina Smith

Znění stížnosti

Dobrý den,
Objednala jsem květiny on-line od společnosti Flora Online. Zaručují doručení po celé ČR do 90 minut.
Vzhledem k tomu, že květiny byly poslány do chatové oblasti, bez přesné adresy, poslala jsem přesný bod chaty na mapě.
Operátorka z této společnosti mi potvrdila, že to stačí a květiny doručí.
V 17:00, kdy mělo proběhnout doručení, jsem od kurýra zjistila, že tam ještě min. hodinu nebude. Detailně jsem mu vysvětlila cestu a poslala odkaz na mapě.
Domluvili jsme se, že mu to takto stačí a zavolá mě až bude na místě či kdyby to nemohl najít. Číslo, které jsem uvedla na obdarovanou bylo špatné, takže jsme si s kurýrem potvrdili, že bude volat mě. Chtěla jsem aby to bylo pro obdarovanou překvapení a ne aby musela řešit detaily ohledně doručení. Pan kurýr s tím neměl sebemenší problém.
Ve 20:00 volám, kdy tam bude a on že tam už byl a nikdo tam není. To nebyla pravda, obdarovaná tam byla, telefonicky jsem si to i potvrdila. Poté si kurýr začal vymýšlet, že tam nebyl signál a že neví. Dle jeho popisu bylo patrné, že tam nebyl, navíc v oblasti signál je. Daná firma odmítá vrátit peníze za doručení s tím, že to místo nemá přesnou adresu a kurýr že prý mi volat nemusí. Já si myslím, že když mi to potvrdí, že tam doručují, tak by mi měli buď dokázat, že tam kurýr byl (například výpisem z knihy jízd) nebo mi vrátit peníze. Oboje odmítají. Prý peníze nevrátí a nic dokazovat nebudou.


Produkt

Objednaná květina


Požadované řešení

Vrácení peněz za dopravu, která neproběhla. Původně jsem si myslela, že proběhne omluva a o vrácení peněz nikdo nebude polemizovat. Nicméně ani k jednomu nedošlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 12:16, před 4 lety

Pokud je dohodnuto poskytnutí služby v nějakých parametrech, a tedy je takovým způsobem specifikována smlouva (smlouvy lze uzavírat a upravovat i ústní domluvou), potom má být také splněna.

Z popisu spotřebitelky plyne, že by se mohlo jednat o takzvaný fixní závazek dle § 1980 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník: "Byla-li ve smlouvě ujednána přesná doba plnění a vyplývá-li ze smlouvy nebo z povahy závazku, že věřitel nemůže mít na opožděném plnění zájem, zaniká závazek počátkem prodlení dlužníka, ledaže věřitel dlužníku bez zbytečného odkladu oznámí, že na splnění smlouvy trvá." Podle odst. 2 tohoto ustanovení nastávají zánikem závazku tytéž účinky, jako by věřitel (v tomto případě spotřebitelka) od smlouvy odstoupil. Při odstoupení se závazek zrušuje od počátku a strany si jsou povinny vrátit vzájemná plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 10:21, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.