Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:464
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#45867Špatné nano roušky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2020, před 4 lety

Pavel Foubík

Znění stížnosti

Firma měla dodat 1xAntivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním
stříbrem AG+ znovupoužitelná – kotvy (dětské)

1xAntivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním
stříbrem AG+ znovupoužitelná – medvídci (dětské)

1xAntivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním
stříbrem AG+ znovupoužitelná – Skate (teen)

Na obrázku vše vypadá v pořádku,co se týká velikosti,ale skutečnost je absolutně jiná.

Rouška pro dospělého je velikostně tak pro 5leté dítě a dvě dětské roušky jsou velikostně pro panenku do kočárku.

Velikosti absolutně nesouhlasí,firma má jen jeden tel.,kde je hlasová schránka-plná.S firmou se nedá spojit,žádná komunikace.


Požadované řešení

Zboží vrátíme - firma vrátí peníze 1425 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2020 08:17, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Dle údajů zapsaných v živnostenském rejstříku (https://1url.cz/Jzfwl) nemá společnost v živnostenském rejstříku zapsanou provozovnu. Spotřebitel má tedy možnost uplatnit reklamaci pouze v sídle společnosti. Spotřebitelovi doporučujeme, aby reklamaci uplatnil písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. Spotřebitel by si měl následně uchovat všechny dokumenty, které budou prokazovat, že reklamaci uplatnil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 22:28, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.