Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.6.2014, jsem kontaktoval servisní středisko LENOVO ohledně třetí záruční opravy NB IdeaPad S10 WB00516297 , a na výzvu zaslal požadované doklady.
Týden nikdo nereagoval a po urgenci 27.6. 2014 byl zajištěn odvoz zařízení (kurýr vyzvednul 2.7.2014). Po měsíci bez jakékoliv odezvy jsem kontaktoval servisní infolinku, kde nemohli zařízení najít a jelikož je po zákonné lhůtě na opravu, abych kontaktoval odp. pracovníka z důvodu vystavení dobropisu. Asi po týdnu se ozvali, že nastal problém v systému a že se čeká na zprávu od servisu, potom asi 14 dnů na e-maily ohledně dalšího postupu neragovali. Mezitím jsem se snažil informace získat z infolinky, kde jsem se dozvěděl, že zařízení vůbec není v systému, potom, že jsem jej neodeslal a nakonec že se čeká na náhradní díl. Jeden z operátorů se dokonce podivoval, že zařízení nemám ještě po dvou měsících zpět.
3.9.2014 mi po dalších urgencích odepsali, že problém je v tom, že v průběhu oprav bylo zařízení dvakrát opravováno se stejnou závadou v servisní středisku v Polsku a nyní je v Essenu v Německu a nemají přístup do polské databáze, že až se interní problém vyřídí, zašlou dobropis.
Opět po zavolání na infolinku mi na dotaz ohledně opravy nedokázali odpovědět, s tím,že na vyřízení dobropisu žádný termín údajně není, s čímž jsem nesouhlasil.
Proto jsem žádal o kontakt na vedoucího, ten mi ovšem operátor odmítl dát, že mi nadřízený zavolá sám - podle předpokladu se nikdo neozval. A pokud si chci na postup odp. pracovníkla ztěžovat, mám stížnost poslat právě jemu a že vedoucímu ji předá on sám osobně - opravdu krásné.
Firma LENOVO je naprosto zkrytá, kontakty téměř neexistují, není se kam obrátit, organizační složka v Praze má uvedenu pouze poštovní adresu, žádný telefon nebo e-mail.
Od 9.9.2014 nekomunikují vůbec.
Po více než třech měsících jsou veškeré zákonné termíny k vyřízení reklamace překročeny a odpovědní pracovníci nereagují nebo podávají zmatené informace.
IdeaPad S10 WB00516297
Neprodlené vrácení kupní ceny za zařízení.
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty lze požadovat výměnu zboží nebo od kupní smlouvy odstoupit. Spotřebitel by měl být schopný prokázat, že reklamaci uplatnil.
Odstoupení je nutné uplatnit u prodávajícího, protože ten je smluvním partnerem spotřebitele (postačí doložení uplatnění reklamace). Na tuto skutečnost spotřebitele upozorňujeme, protože ze stížnosti nevyplývá, zda společnost v tomto vztahu vystupuje jako prodávající nebo pouze jako subjekt, který je v záručním listě určen k provedení záruční opravy.
Subjekt Lenovo Technology B.V. organizační složka nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.