Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Můžete mi prosím laskavě vysvětlit, proč prodáváte jízdenky do cílových stanic, kde víte, že jede jiná společnost než České dráhy. Já jsem to zjistil až ve vlaku společnosti Arriva, kde jsem si musel zakoupit další jízdenku abych dojel do cílové stanice. A netvrďte mi prosím, že nejste povinni zákazníkům tohle sdělovat při koupi jízdenky, jako ten arogantní člověk se kterým jsem toto řešil po telefonu.
Takové chování je nepřijatelné. V podstatě prodáváte jízdenky na jízdu, která se neuskuteční Vaši společností.
Cesta z Pardubic do Nové Vsi nad popelkou. Přestup ve Staré Pace.
Systémová náprava při prodeji jízdenek.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.