Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:464
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#45875Chybějící zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2020, před 4 lety

Tomáš Hazuka

Znění stížnosti

Zaplatil jsem 4 ks ochranných roušek, přišly jen 3,ihned po rozbalení jsem je kontaktoval na e-mailu ( jiný kontakt neuvádějí). Bez reakce od nich jsou další e-maily, které jsem jim zaslal

Nanorouška z nanovlákenné membrány PA6 s obsahem aktivního stříbra Ag+ – šedá 2 698.00Kč - dodali pouze 1ks

v balíčku nebyl dodací list ani faktura nebo účtenka


Produkt

č. objednávky 3982 z 15.10. 2020, cena celkem 1975,-, dodáno 26.10., komunikace přes info@nanosafe.cz


Požadované řešení

zaslání chybějícího kusu poštou nebo vrácení peněz za 1ks roušky 349,- a daŃOVÉHO DOKLADU NA CELPU OBJEDNÁVKU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2020 16:32, před 4 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Dle údajů zapsaných v živnostenském rejstříku (https://1url.cz/Jzfwl) nemá společnost v živnostenském rejstříku zapsanou provozovnu. Spotřebitel má tedy možnost uplatnit reklamaci pouze v sídle společnosti. Spotřebitelovi doporučujeme, aby reklamaci uplatnil písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. Spotřebitel by si měl následně uchovat všechny dokumenty, které budou prokazovat, že reklamaci uplatnil.

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku s uvedením data prodeje výrobku, o jaký výrobek se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 22:28, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.