Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při koupi hračky LOL panenka s nábytkem je klamně specifikován obsah balení. Také na fotografii je uvedené jiné balení, než mi bylo dodáno. Místo 4 menších kusů (krabiček) v jednom velkém balení mi byla dodána pouze jedna krabička z velkého balení.
,https://www.eshopnet.cz/mga-lol-surprise-nabytek-s-panenkou?search_query=S+nabytkem&results=2 panenka LOL s nábyt.
Požaduji slevu alespoň 150,- Kč
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které prodávající inzeroval na svých webových stránkách, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat v tomto případě dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí výše uvedené lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.