Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 8.9.2014 jsme objednali 2 kusy parfému v celkové hodnotě 2682,- Kč, původně na dobírku. Po té nám bylo zavoláno s firmy Nexaura, že pokud zaplatíme na účet dostaneme 10% slevu. Toto jsme udělali a dodnes jsme zboží neobdrželi. Z důvodu, že naší kolegyni parfém došel a také zaplatila platbu na účet předem jsme nepředpokládali, že by šlo o podvod. Tato společnost nám nereaguje na e-maily ani na telefon.
Vrácení platby.
|
Tweet |
Z uzavřené kupní smlouvy vyplývá prodávajícímu povinnost dodat zboží ve sjednaném termínu. Nebyl-li termín ujednán, spotřebitel může požadovat dodání zboží ihned. V takovém případě má prodávající povinnost dodat zboží bez zbytečného odkladu. Pokud prodávající zboží v termínu nedodá, ocitá se v prodlení a je žádoucí mu určit dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti dodat. Lhůtu lze určit výslovně nebo mlčky (výslovné stanovení lhůty je vhodnější z hlediska důkazního postavení). Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a společnosti vznikne povinnost vrátit spotřebiteli zaplacenou kupní cenu.
Společnost Nexaura s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.