Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost Rivalenti s.r.o. nereaguje na moje e-maily ohledně vrácení peněz. Před devíti dny jsem si obejdnala dámskou zimní bundu za 1004 Kč, dostala jsem e-mail, že mi možná přijde za šedesát dní, když jsem chtěla vrátit peníze a odstoupila jsem od kupní smlouvy, na kterou je ze zákona nárok 14 dní, tak přestali reagovat na e-maily a dovalat se jim nedá.
Už jsem se obrátila na Českou obchodní inspekci a klidně půjdu i na policii.
Dámská zimní bunda s kožíškem
Požaduji vrátit, co nejdříve peníze na účet, pokud k tomu nepůjde, obratím se na policii. Myslím, že se nás nejde víc. Tohle podvodné jednání se nemůže tolerovat.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno) při uzavření kupní smlouvy na dálku, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.