Společnost


My Style s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45884Odmítnutí proplatit opakované cestovní výlohy/odmítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2020, před 4 lety

Taťána Petříková

Znění stížnosti

26. 9. 2020 - což byla třetí cesta kvůli reklamaci, jsem se dostavila vyřešit toto s majiteli obchodu, jelikož jejich prodavačka mi předložila podepsat rekl.protokol, do kterého jsem se vyjádřila, že se jedná o opak. vadu a protokoly sebou nemám a ani nejsou podstatné pro uplatnění této reklamace. Prodejna se dopustila nezákonného jednání vůči spotřebiteli /odmítnutí řádné reklamace/ museli jsme řešit práva vyplývající z OZ osobním setkáním na prodejně v OC ČM s majitelem, kdy bylo požadována výměna zboží, případně vrácení peněz. Jednalo se o opakovanou reklamaci v zákonné lhůtě - 14.6.2020, 24.8.2020 - navíc zbytečnou cestou a dalšími výdaji kvůli odmítnutí převzetí reklamace, což je v rozporu s OZ, 26.9.2020 mi majitel reklamaci uznal/vrátil peníze. Tedy i za tuto cestu žádám proplacení nákladů. Toto bych nežádala, nebýt impertinentní prodavačky, která odmítla reklamaci převzít, jelikož jsem si dovolila připsat do protokolu, že se jedná o druhou reklamaci a hrubých připomínek prodavače. Dokonce mám o tomto odmítnutí zvukový záznam.
Trvali nejdřív pod nátlakem na refundační kartě - i toto jednání je v rozporu se zákonem. Majiteli jsem poslala několik bodů z OZ, které jsem získala díky vaší poradně a platí v ČR i pro CIZINCE a neexistuje žádný zákon, který umožňuje podnikatelům mít svá INTERNÍ NAŘÍZENÍ, kterými se drží a na prodejnách to takto mají dané, což mi stále dokola prodejna tvrdila A TOTO MI NAKONEC ODPOVĚDĚLI:

- Superdry mikina v hodnotě 1890,- Kč Rose Army Crew 10, G20001SR Deep Charcoal, zakoupena 10.10.2018 na prodejně Superdry, Westfield Chodov, byla reklamovana 14.06.2020 (zjistena zavada: páře se ve švu u zadní cedulky); Reklamace byla vyřízena a vada byla odstraněna, mikina opravená;

- spotřebitelka, paní Tatana Petříková chtěla znovu zboží reklamovat na jinou provozovnu Superdry, Centrum Černý Most 24.08.2020; dle informace ze strany personálu nejprve chtěla napsat do protokolu vadu -prosekané- když zjistila že personál napsal pouze díra, tak při podpisu psala do protokolu, že výrobek byl již reklamován; na toto tvrzení neměla žádný doklad a po tomto upozornění vytrhla reklamační listy z ruky a s výhružkami že bude personál litovat odešla; - toto jsme určitě neřekla a ráda poskytnu celý záznam k prokázání, že majitel lže o tom, co jsem já řekla. odnesla si oba reklamační listy neboť mi prodavačka velmi arogantně řekla, abych si s tím vytřela.... umyslně zamlčela, že kus reklamovala již na jiné provozovně - TOTO NEBYLO NUTNÉ, CELÝ INCIDENT JSEM PO CELOU DOBU NAHRÁVALA A HLAVNĚ NENÍ MOJÍ POVINNOSTÍ MÍT U SEBE PŘEDEŠLÉ PROTOKOLY -aby vyvolala hádku a konflikt; reklamace mikinu Rose Army Crew 10, G20001SR Deep Charcoal 24.08.2020 neproběhla; - NEPROBĚHLA JEN PROTO, ŽE PRODAVAČKA ODMÍTLA PŘEVZÍT MIKINU ZA TO, ŽE JSEM PŘIPSALA ŽE SE JEDNÁ O OPAKOVANOU REKLAMACI...

- společnost My Style s.r.o., po vzájemné dohodě vratila penize spotřebiteli 26.09.2020 na prodejně Superdry, Centrum Černý Most

- paní Petříková žádá navíc o náhradu nákladů spojených s reklamací; výši nákladů je třeba prokázat; zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady; účelně vynaložené náklady je nutné chápat jako ty nejmenší nutné s přihlédnutím k vzdálenosti pobočky, objemnosti zboží a možnosti náklady snížit.


Požadované řešení

Požadavek na proplacení všech 3 cest včetně té, kdy mi reklamaci odmítli převzít a jako důkaz jsem si vzala reklamační protokol, jako důkaaz že jsem tam ten den byla - mohli by to zapřít. Na to konto jsem se spojila s majitelem a řešila tak i proplacení nákladů.... což mi řekli, že to mohou v plném rozsahu zamítnout.

- Superdry mikina v hodnotě 1890,- Kč Rose Army Crew 10, G20001SR Deep Charcoal, zakoupena 10.10.2018 na prodejně Superdry, Westfield Chodov, byla reklamovana 14.06.2020 (zjistena zavada: páře se ve švu u zadní cedulky); Reklamace byla vyřízena a vada byla odstraněna, mikina opravená;

- spotřebitelka, paní Tatana Petříková chtěla znovu zboží reklamovat na jinou provozovnu Superdry, Centrum Černý Most 24.08.2020; dle informace ze strany personálu nejprve chtěla napsat do protokolu vadu -prosekané- když zjistila že personál napsal pouze díra, tak při podpisu psala do protokolu, že výrobek byl již reklamován; na toto tvrzení neměla žádný doklad a po tomto upozornění vytrhla reklamační listy z ruky a s výhružkami že bude personál litovat odešla; odnesla si oba reklamační listy i reklamované zboží; umyslně zamlčela, že kus reklamovala již na jiné provozovně, aby vyvolala hádku a konflikt; reklamace mikinu Rose Army Crew 10, G20001SR Deep Charcoal 24.08.2020 neproběhla;

- společnost My Style s.r.o., po vzájemné dohodě vratila penize spotřebiteli 26.09.2020 na prodejně Superdry, Centrum Černý Most, v souladu s řešením navrhovaný spotřebitelem i přesto, že reklamace nebyla uplatněna/uznána 24.08.2020 a produkt byl zakoupený v jiné provozovně;

Bydlím za Prahou a cesta jak na CČM nebo na Chodov je km stejná. Autobusová doprava mimopražská. Nepožaduji však proplatit benzín, ale jízdenky podle platného tarifu. 1reklamace tam a zpět 60km vyzvednutí tam zpět 60km, dohromady 120km. Chodov
2reklamace Černý Most - odmítli převzít 70km a 3reklamace vrácení hotovosti 70km. Viz OP trvalé bydliště 260km dohromady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2020 13:21, před 4 lety

Bylo-li reklamaci vyhověno, má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nárok na proplacení účelně vynaložených nákladů. Za tento náklad považujeme i poštovné, popř. cenu pohonných hmot.

Pro výpočet náhrady za používání motorových vozidel se, pro absenci právní úpravy v oblasti spotřebitelského práva, používá analogicky předpisů pracovního práva. V těch se stanoví, že sazba základní náhrady za 1 km jízdy činí nejméně u osobních silničních motorových vozidel 4,20 Kč (viz § 1 písm. b) vyhlášky č. 358/2019 Sb.). Částku je však možné dohodnout s podnikatelem odlišně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 15:10, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.