Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#45885Odmítnutí obsloužení 31.10.2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2020, před 4 lety

Jiří Benda

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 31.10.2020 jsem nakupoval ve Vaší pobočce v Praze na Podbabě.
Do prodejny jsem přišel cca v 19:15, potřeboval jsem udělat větší nákup, v momenťe kdy z rozhlasu zaznělo ať se zákazníci odeberou k pokladně, učinil jsem tak, v 19:52 jsem přišel na samoobslužnou pokladnu, kde jsem byl dost nevybíravým způsobem odmítnut obsluhou a poslán na pokladnu, tak jsem se tedy odebral na nejbližší pokladnu,
v 19:55 když jsem měl již svůj nákup vyskládán na páse, prodavačka mě arogantně odmítla obsloužit a poslala mě pryč, nechal jsem si tedy zavolat vedoucí, prišla paní S. (vedoucí prodejny), která přišla až v 20:00, když už můj nákup mohl být dávno namarkován a poslala mě pryč se slovy ,, stěžujte si na stát, odejděte pryč nikoho Váš problém nezajíma) prosil jsem jí opakovaně, jelikož byl poslední den co jsem mohl nakoupit potraviny a nezbytné věci do domácnosti, kde se momentálně starám o svoji nemocnou babičku. Pokuď vím, pokladna se zavírá v 20:00, né v 19:55, proto celému incidentu nerozumím. Na vaší pobočku v Podbabě chodím pravidelně nakupovat již řadu let. Tento mě nepochopitelný přístup Vašich zaměstnanců, mě šokoval.
Tímto Vás žádám o vyjasnění celého incidentu. V případě, že od Vás neobdržím zpětnou vazbu a adekvátní kompenzaci,budu tuto nemilou zkušenost se společností Kaufland, nucen veřejně publikovat.
Děkuji s pozdravem Jiří Benda


Požadované řešení

Tímto Vás žádám o vyjasnění celého incidentu. V případě, že od Vás neobdržím zpětnou vazbu a adekvátní kompenzaci,budu tuto nemilou zkušenost se společností Kaufland, nucen veřejně publikovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2020 13:43, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2020 16:30, před 4 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 14:15, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 09:30, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.