Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, dne 31.10.2020 jsem nakupoval ve Vaší pobočce v Praze na Podbabě.
Do prodejny jsem přišel cca v 19:15, potřeboval jsem udělat větší nákup, v momenťe kdy z rozhlasu zaznělo ať se zákazníci odeberou k pokladně, učinil jsem tak, v 19:52 jsem přišel na samoobslužnou pokladnu, kde jsem byl dost nevybíravým způsobem odmítnut obsluhou a poslán na pokladnu, tak jsem se tedy odebral na nejbližší pokladnu,
v 19:55 když jsem měl již svůj nákup vyskládán na páse, prodavačka mě arogantně odmítla obsloužit a poslala mě pryč, nechal jsem si tedy zavolat vedoucí, prišla paní S. (vedoucí prodejny), která přišla až v 20:00, když už můj nákup mohl být dávno namarkován a poslala mě pryč se slovy ,, stěžujte si na stát, odejděte pryč nikoho Váš problém nezajíma) prosil jsem jí opakovaně, jelikož byl poslední den co jsem mohl nakoupit potraviny a nezbytné věci do domácnosti, kde se momentálně starám o svoji nemocnou babičku. Pokuď vím, pokladna se zavírá v 20:00, né v 19:55, proto celému incidentu nerozumím. Na vaší pobočku v Podbabě chodím pravidelně nakupovat již řadu let. Tento mě nepochopitelný přístup Vašich zaměstnanců, mě šokoval.
Tímto Vás žádám o vyjasnění celého incidentu. V případě, že od Vás neobdržím zpětnou vazbu a adekvátní kompenzaci,budu tuto nemilou zkušenost se společností Kaufland, nucen veřejně publikovat.
Děkuji s pozdravem Jiří Benda
Tímto Vás žádám o vyjasnění celého incidentu. V případě, že od Vás neobdržím zpětnou vazbu a adekvátní kompenzaci,budu tuto nemilou zkušenost se společností Kaufland, nucen veřejně publikovat.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.