Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:464
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#45897Dodané roušky po urgenci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2020, před 4 lety

Jiří Kuželka

Znění stížnosti

Dobrý den, firma po urgenci objednané roušky poslala.Trápí mě však jiná věc, abych zjistil, zda je správná velikost, tak musím porušit hygienický obal. Firma však má upozornění, že z hygienických důvodů nelze odstoupit od kupní smlouvy po porušení hygienického obalu. Jak tedy postupovat? Děkuji


Produkt

Rouška z nanovlákna s aktivním stříbrem


Požadované řešení

dostat informace jak se zachovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2020 13:24, před 4 lety

Dle ustanovení § 9 odst. 1 a § 10 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je podnikatel povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků; zejm. je povinen zajistit, aby jím prodávané výrobky byly přímo viditelně a srozumitelně označeny údaji o velikosti, pokud to povaha výrobku nebo forma prodeje vyžaduje.

Údaje o velikosti by tak měl mít spotřebitel v takovém případě k dispozici. Před otevřením obalu výrobku doporučujeme zjistit si svou velikost a porovnat ji s velikostí uváděnou na výrobku nebo v návodu k výrobku. V případě, že výrobek neodpovídá velikostně požadavkům spotřebitele, může spotřebitel využít právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí. Toto právo upravuje § 1829 odst. 1, 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Pokud není výrobek označen údajem o velikosti, jedná se podle nás o vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku (jde o případ, kdy věc nevyhovuje požadavkům právních předpisů). V takovém případě má spotřebitel možnost zboží reklamovat, a to bez ohledu na to, zda byl již otevřen hygienický obal, nebo nikoliv.

Pokud je výrobek označen údajem o velikosti, spotřebitel nemá nárok zboží reklamovat proto, že by věc nevyhovovala požadavkům právních předpisů (zůstává mu pochopitelně možnost reklamovat zboží z jiných důvodů).

Po otevření hygienického obalu spotřebitel nemá nárok od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. To vyplývá z výjimky k § 1829 občanského zákoníku, která je upravena v § 1837 písm. g) občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 21:06, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.