Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45905Nezastaveni vlaku na zastavce,pri zmacknuti tlacitka,ze vystupuji

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 57 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2020, před 4 lety

Pavlína Calábková

Znění stížnosti

Dobry den.Dne2.11 v 3:52 jsem jela osobnim vlakem z Krnov cvilín do uvalna.Je to osobni vlak c.3461.Timto rannim vlakem jezdim kazdy den v tydnu do prace.Není to poprve co mi vlak nezastavil.Jezdi zastarale vlaky,kterym nefunguje ohlasovani,ze vystupuji na dane zastavce.A mou povinosti neni vecne se hlasit u strojvedouciho,ze budu v uvalne vystupovat.UZ 3 krat mi to zastavovalo za uvalnem,v prubehu 3 tydnu,pri mem ohlaseni,ze chci vystoupit.ovsem dnes mi uz pretekl kalich,aby mi zastavili az v dalsi stanici to jsou skrochovice a ja hodinu cekala jak xxxx na dalsi vlak do uvalna,abych mohla jid to prace..tak vas prosim,aby jste daly bud nove vagony,bo zastarale plecky,ktere v tuto hodinu jezdi,jsou strasne,zima tam je v zime,smrdi a vecne nefungujiohlasovace stisknuti tlacitka,ze cetujici bude vystupovat.Nebo zaridte,aby na teto stanici vzdy vlak zastavil a nemusel mackat jak debyl tlacitko a stejne van strojvedouci nezastavi..Dojizdim osum let do uvalna,a je to cim dal horsi.Co se tyceje ceskych drah.HNUs,jelikoz mi rano tak brzy nejezdi bus,jsem odkazana na hnusny vlak.POKUD SE STZIM DA NECO DELAT,TAK TO NAPRAVTE,PROTOZE NEJSEM V TOM SAMA.MLUVIM ZA VICE CESTUJICICH..Derkuji Ninokova jsem opravdu zhnusene


Požadované řešení

Prala bych si,at zde na teto trase jezdi novy vlak a nebo ten vlak co jezdi..stara plečka,pardon nevim jak to nazvat,aby se zrusilo mackani cudliku,ze chci vystupovat,bo to vecne nefunguje,a ten vlak zastavoval pokazde ve stanici


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2020 14:40, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.