Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
“Objednal jsem si zásilku, bohužel jsem nemohl zásilku vyzvednout kvůli Covidu. Zboží bylo zasláno přes zásilkovnu na dobírku. Cena za dopravu byla 85korun. Nyní mi přišel výhruřný dopis, že musím zaplatit 199 korun za poštovné, jinak na mě pošlou vymahačskou firmu. Dávejte si na tento podivný obchod pozor”
Vše
Rád bych zaplatil pouze částku, která náleží škodě
|
Tweet |
Z obsahu stížnosti není patrné, za co je zvýšený poplatek spotřebiteli účtován. Z tohoto důvodu nemůžeme podat zcela přesné vyjádření. V obecnosti pouze uvádíme, že vyzvednutí zásilky ve smluvený čas na smluveném místě je povinností kupujícího. Pokud tak neučiní, může prodávající věc uchovat. Poté má v souladu s § 2120 odst. 3 občanského zákoníku prodávající nárok na proplacení účelně vynaložených nákladů (tedy nákladů nutných k uchování věci).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.