Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#45913Při reklamaci zboží dlouhá čekací lhůta vice jak 30 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2020, před 4 lety

Šárka Franclova

Znění stížnosti

Dne 2.10. zakoupena šatní skříň v obchodě Sconto nábytek v Ústí nad Labem.Při otevření krabic bylo zjištěno že je určitý díl zničen.Okamžitá reklamace již ten den. Dnes po měsící jsem volala s dotazem proč se mi stále nikdo neozval a jak pokračuje moje reklamace.Bylo mi řečeno že mám čekat další měsíc na dodaní rozbitého dilu.Při dotazu proč další měsíc mám čekat když na reklamaci maji 30 dni mi pani odpověděla že buď mám čekat nebo žádat o směšnou 10% kompenzaci a nebo zboži vrátit.Jak je možné že nejsou schopný dodat jeden díl skříně do 30dnu?Jak je možne že mi nikdo do emailu nenapsal tak důležitou informaci že nový dil bude k dostani až koncem listopadu tudíž za 2 mesice? To vědět tak to vratim okamžitě.Pokud někde udavají 30dnů do vyřízení reklamace mají se snažit vše vyřídit do 30 dnů a pokud bude dodaní prodloužené měli by dotycneho informovat a pote nabídnou pořádnou kompenzaci.Někdo ve skladu to rozmlátí ja to přivezu domů a když chci náhradu nedělají nic pro-to abych byla jako zakaznik spokojena.Ani se nikdo neomluvil za způsobené komplikace. Opravdu profesionální služby a přístup.


Produkt

Šatní skříň RAMON PLUS 58-139-X8 Barva OLD STYLE/BETON


Požadované řešení

Žádám o okamžitou výměnu rozbitého dílu skříně nebo vrácení poloviny zaplacené částky za šatní skříň.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2020 15:57, před 4 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje. Náklady na případné dodání zboží od spotřebitele na provozovnu podnikatele nese podnikatel, což plyne z § 1924 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2020 11:39, před 4 lety

Dobrý den,

v současné době, kdy celou Evropu provází opatření proti šíření pandemie covid mají i naši výrobci kapacitní problémy. Vaše reklamace byla podána 7.10., bohužel nám výrobce poslal potvrzení dodání až na týden 47. - to znamená za 14 dnů. O tomto bychom Vás samozřejmě informovali a navrhli Vám i možnosti řešení, přičemž jednou z nich je samozřejmě i možnost odstoupení od smlouvy, případně přiměřená sleva z ceny věci, kterou jistě není sleva ve výši 50% jakou požadujete (za jeden poškozený díl). Samozřejmě se Vám omlouvám za opatření covid, díky kterým se nám lhůty v dodání zboží i náhradních dílů prodlužují a tím za Vám způsobené komplikace.

S pozdravem,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 13:48, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 09:16, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.