Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#45920Bránění vstupu do prodejny bezpečnostní službou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2020, před 4 lety

Petr Basler

Znění stížnosti

Začnu úplně od začátku. Jako pracující člověk pracuju do 19:00 poté dělám až veškerou administrativu tudíž než si dojedu nakoupit dostanu se na prodejnu až tak 19:40-45 jedna se o pobočku ve městě Přerov na Želátovské ulici. Dnes 2.listopadu 2020 v 19:43 jsem dojel z práce na prodejnu kaufland v domění ze si v rychlosti nakoupim 4 rohlíky vlašský salát a neperlivou vodu nákup by mi zabral cca 4-6minut. Chápu vládní nařízení ale dělám ve svém čase maximum pro to abych vás neobtěžoval těsně před zavírácí dobou což by v branži bylo asi 5minut před zavíračkou. Ale hlavně mi jde o to ze paní u vchodu 19:43 stala a říkala ze už nikoho nepustí ze si pracovnice musí také odpočinout a hlavně byla nepříjemná a to jsem se snažil s ni normálně domluvit. Poté co mi objasnila ze teda 45 už nikoho nepustí. Pracuju taky v podobné práci ale nikdy by mě nenapadlo jako zaměstnanec ze si udělám všechno před zavíračkou a už v 19:55 si budu dávat věci do auta na parkovišti před kauflandem. Každopádně by mne hlavně zajímalo kde to mate napsané ze už do prodejny nikoho nepuštíte po 19:45. Takže abych to shrnul nemám nakoupeno mám hlad a na zítra do práce také nemám nakoupeno děkuji.
P.s. Dalo by se s tím něco dělat ?


Produkt

Otevírací doba


Požadované řešení

Upravte otevírací dobu 19:45 ze nikoho nepouštíte dovnitř jen lidi co mají nakoupeno můžou opustit prodejnu a nebo se řiďte otevírací dobou do 8:00 děkuji za rychle vyřešení.
Abych dodal tu paní bych degradoval tohle si nemůže zaměstnanec dovolit k zákazníkovi děkuji moc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2020 16:22, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

V rámci opatření proti šíření koronaviru musejí maloobchodní prodejny zůstat v neděli po celý den zavřené. V ostatních dnech mohou mít otevřeno pouze od 05:00 do 20:00.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2020 08:52, před 4 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 14:08, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 09:29, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.