Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem od společnosti Slevomat poukaz ke kosmetičce. S paní kosmetičkou se mi vůbec nedařilo dohodnout na termínu, buď neměla čas, nebo mě nechala přijít do salónu a pak mi napsala sms, že nedorazí ona. Tak jsem požádala Slevomat o vrácení peněz v zákonné lhůtě do 14 dnů, což bylo již 3.9.2020.
Dosud jsem neobdržela peníze zpět. Jednou týdně mi přijde e-mail, že peníze mi již byli zaslány od paní kosmetičky, bohužel ale nerozumím, jakože od ni, když jsem ji nesdělali žádné číslo voucheru ani jiné informace. Vždy, když se Slevomatu zeptám, proč si to s paní neřeší sami a mně nevrátí mou platbu, neodpoví mi nic, jenže už mi byli peníze odeslány a potvrzení doloží. Bohužel mi opravdu žádné nepřišli, stejně tak jako jejich slibované potvrzení.
Slevový voucher na gelové nehty
Vrácení peněz na můj účet.
|
Tweet |
Pokud je slevový portál pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok vymáhat po poskytovateli služby. Nabídky na uzavření smlouvy publikované na webových stránkách portálu jsou vkládány přímo osobami, které služby poskytují, a tyto osoby odpovídají za obsah zveřejněných nabídek.
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v ujednaném čase nebo v jakosti, jež inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by pak měla možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků za neposkytnutou službu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.