Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Jsem cizinec. Před 4 měsíci jsem si zařídil svůj první a poslední tarif u O2. Zakoupil jsem si sim kartu na smlouvu a byl jsem upozorněn, že je tam vratná záloha ve výši 3000czk POUZE PRO CIZINCE, kterou je zapotřebí složit. Tato částka mi bude vrácena na účet automaticky po třetím měsíci, tvrděl pán L.G. (manažer O2 prodejny na Václavském Náměstí)
Uběhlo tedy 3 a půl měsíce a pořád nic. Obrátil jsem se tedy na oddělení pohledávek, kde jsem zjistil, že ta záloha je vratná, ale pouze po ukončení smlouvy. Obrátil jsem se zpětně na pána G. z O2 a ten mi řekl, že se politika společnosti tedy změnila a mám kontaktovat pohledávky znovu. To jsem udělal a bez úspěchu. Bylo mi sděleno, že žádná změna neproběhla, jelikož ta politika společnosti nikdy nebyla taková, že se vratná záloha nikdy nevrácí po 3 měsících.
A to byla ta chvíle kdy jsem se posnažil zrušit svojí smlouvu a získat své peníze zpátky. Pořád ignorují mé emaily a neodpovídá z tama nikdo.
Získal jsem své peníze? Ne
Byl jsem podveden? Ano.
Mám prachy na soudní jednání? Ne :) tak své peníze už nikdy neuvidím.
Chci své peníze zpátky.
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Pokud byl spotřebitel při uzavírání smlouvy uveden v omyl, mohlo by být právní jednání (uzavření smlouvy) neplatné.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost a že jste se rozhodl naše služby zrušit. Je však pravdou, že záloha skládána z důvodu cizí státní příslušnosti je vratná až po ukončení smluvního vztahu, uhrazení všech vyúčtování a v případě, že k danému zákaznickému účtu nejsou vedené žádné pohledávky.
Jestliže jste již podal výpověď a vaše služba byla zrušena, pak je možné zajisti vrácení vaši zálohy, abych mohla vše překontrolovat, potřebuji k tomu telefonní číslo a pro ověření i datum narození, prosím o jejich doplnění.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.