Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#459273000 Vratná záloha NEVRÁCENA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2020, před 4 lety

George Glavchev

Znění stížnosti

Jsem cizinec. Před 4 měsíci jsem si zařídil svůj první a poslední tarif u O2. Zakoupil jsem si sim kartu na smlouvu a byl jsem upozorněn, že je tam vratná záloha ve výši 3000czk POUZE PRO CIZINCE, kterou je zapotřebí složit. Tato částka mi bude vrácena na účet automaticky po třetím měsíci, tvrděl pán L.G. (manažer O2 prodejny na Václavském Náměstí)

Uběhlo tedy 3 a půl měsíce a pořád nic. Obrátil jsem se tedy na oddělení pohledávek, kde jsem zjistil, že ta záloha je vratná, ale pouze po ukončení smlouvy. Obrátil jsem se zpětně na pána G. z O2 a ten mi řekl, že se politika společnosti tedy změnila a mám kontaktovat pohledávky znovu. To jsem udělal a bez úspěchu. Bylo mi sděleno, že žádná změna neproběhla, jelikož ta politika společnosti nikdy nebyla taková, že se vratná záloha nikdy nevrácí po 3 měsících.
A to byla ta chvíle kdy jsem se posnažil zrušit svojí smlouvu a získat své peníze zpátky. Pořád ignorují mé emaily a neodpovídá z tama nikdo.

Získal jsem své peníze? Ne
Byl jsem podveden? Ano.
Mám prachy na soudní jednání? Ne :) tak své peníze už nikdy neuvidím.


Požadované řešení

Chci své peníze zpátky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2020 07:22, před 4 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Pokud byl spotřebitel při uzavírání smlouvy uveden v omyl, mohlo by být právní jednání (uzavření smlouvy) neplatné.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2020 14:42, před 4 lety

Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost a že jste se rozhodl naše služby zrušit. Je však pravdou, že záloha skládána z důvodu cizí státní příslušnosti je vratná až po ukončení smluvního vztahu, uhrazení všech vyúčtování a v případě, že k danému zákaznickému účtu nejsou vedené žádné pohledávky.
Jestliže jste již podal výpověď a vaše služba byla zrušena, pak je možné zajisti vrácení vaši zálohy, abych mohla vše překontrolovat, potřebuji k tomu telefonní číslo a pro ověření i datum narození, prosím o jejich doplnění.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 14:08, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 09:29, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.