Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Už skoro rok nechodí mé sestřenici Anně Poštekové vyúčtování z karty.Měla kartu číslo 947512634009560029.I po mailu,který Vám neteř Anny napsala se nic nedělo. Yašly jsme s Annou spolu v červenci do Tesca v Třinci.Tam nám dali novou kartu s tím,že body ze staré do ní budou převedeny.Přeměnily jsme bydliště i adresu,aby to chodilo do Česka.Ale bohužel zase se nic neděje. Manželovi už přišly dvě vyúčtování a u nás pořád nic.
Prosím o prošetření
|
Tweet |
Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami (https://itesco.cz/img/tescoce_cz_clubcard/upload/Vseobecni-obchodni-podminky-programu-CC.pdf).
Ve všeobecných podmínkách věrnostního programu je uvedena následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."
Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.