Společnost


JEANS MACHINE, a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4593Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2014, před 10 lety

Ivana Brzobohatá

Znění stížnosti

V prosinci 2012 jsme dceři koupila džíny zn. Lee, po půl roce byly v rozkroku prodřené. Dcera je hubená, velikost byla odpovídající, a nebyly nošené denně. Bohužel jsem reklamaci odkládala a podala ji až letos v červenci.
Tak nějak jsem předpokládala, že bude uznána, kvalitní značková věc by takhle dopadnout neměla, i ze stánku vydrží déle. Opak byl pravdou, reklamace byla zamítnuta "Poškození vzniklo v místě, kde při běžném užívání výrobku dochází k působení zvýšené mechanické námahy. V této chvíli již nelze jednoznačně určit, zda se jedná o výrobní vadu, mechanické poškození či běžné opotřebení. Uplatnění nároku na reklamaci a odstoupení kupujícího od smlouvy je tudíž neoprávněné".
Už jsem se dívala i znalce, klidně bych šla i do sporu, ale určí znalec opravdu příčinu? Teď už vím, že jsem je měla reklamovat hned, ale i kdyby se to projevilo až po roce nošení, u tohoto druhu oblečení by se to podle mě stejně nemělo stávat.


Produkt

Dámské kalhoty LEE L331ARPB 28-31, černé


Požadované řešení

Výměnu za jiné zboží ve stejné hodnotě (tento typ už není nejspíš skladem) nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2014 08:49, před 10 lety

Spotřebitel může uplatnit reklamaci po dobu 24 měsíců od převzetí věci. Neměl by však výrobek s vadou nadále užívat, protože v takovém případě by mohlo dojít k rozšíření vady a do úvahy by připadala spoluúčast spotřebitele nebo i zamítnutí reklamace (dle míry poškození).

V této fázi je na spotřebitelce, aby pokud s výsledkem reklamace nesouhlasí, prokázala prodávajícímu, že se o vadu jedná. Nejvěrohodnějším důkazem je znalecký posudek. Otázky týkající se jeho vyhotovení doporučujeme spotřebitelce konzultovat přímo s vybraným znalcem. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 15:19, před 10 lety

Společnost JEANS MACHINE, a.s. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.