Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ještě před plánovaným termínem doručování zásilky si kurýr pro Prahu svévolně nastavil do systému, že nejsem k zastižení a po zbytek dne dělal mrtvého brouka. Geis ani DPD (po odkupu) nemá nikoho na infolince, reklamovat nedoručení zásilky je nemožné. Odesílatele jsem informovala, že se nejedná o mou chybu, ale že zvůlí přepravce se jim zboží vrátí zpět na shop. Vše výše uvedené je doložitelné.
Striktní dodržování plánovaných termínů a hlavně spolehlivé kurýry!
|
Tweet |
Pokud nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.