Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
Bohužel po nějaké době zakoupené zboží ztratilo svoji kvalitu ale bohužel ještě víc trápí laxní chování zaměstnanců které řeší moji reklamací.
Reklamací ze dne 11.10.2020, účet ani fakturu jsem bohužel neměl ale podle nápovědy na vašich stránkách 12.10.2020 bylo mnou zasláno na hotline@lidl.cz veškeré foto a případný datum uhrazení objednávky, po více než 20 dnů nikdo se mě neozval a já tim padem nevím zda něco ještě potřebujete.
Vyřešení reklamací ve lhůtě do 30 dnů jak je v zákoně napsáno.
Děkuji
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Verezey, jsme přesvdčeni, že Vaše reklamace byla již vyřízena.
Děkujeme za podnět
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Jsem velice moc spokojen. Děkuji mnohokrát.
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody.