Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Objednala som si balík a ZAPLATILA dovoz cez PPL, pretože som ho chcela mať čo najskôr doručený. Teraz nemám tovar, ktorý som si objednala, nakoľko pán kuriér (asi z lenivosti) nezazvonil ani nezavolal. Zatiaľ nie som obdarená telepatiou, takže som netušila, že je dole pri bráne, ktorú len obišiel. Vraj “adresát nezastihnutý”. SAMOZREJME KEĎ ADRESÁT NETUŠIL, ŽE MÁ ZÁSIELKU.
Veľká nespokojnosť za neochotu, nespoluprácu, odfláknutú robotu. :-(
Navyše si pýtať peniaze? Sklamaná som no co budem hovoriť.
Vymeňte kuriéra alebo čo tvl
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.