Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45937Nedoručená zásielka - uložená v parcelshop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2020, před 4 lety

Michaela Junášková

Znění stížnosti

Objednala som si balík a ZAPLATILA dovoz cez PPL, pretože som ho chcela mať čo najskôr doručený. Teraz nemám tovar, ktorý som si objednala, nakoľko pán kuriér (asi z lenivosti) nezazvonil ani nezavolal. Zatiaľ nie som obdarená telepatiou, takže som netušila, že je dole pri bráne, ktorú len obišiel. Vraj “adresát nezastihnutý”. SAMOZREJME KEĎ ADRESÁT NETUŠIL, ŽE MÁ ZÁSIELKU.
Veľká nespokojnosť za neochotu, nespoluprácu, odfláknutú robotu. :-(

Navyše si pýtať peniaze? Sklamaná som no co budem hovoriť.


Požadované řešení

Vymeňte kuriéra alebo čo tvl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2020 16:05, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 14:03, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.