Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Prosím o ověření zda vozidlo Š Superb TMBJH7NP3L7049135, sml.č. 1210927, klient 647162, bylo z výroby osazeno pneu 215/55 R 17, jak uvádíte v TP UK357777, protože při převzetí od NH Caru v unoru 2020 bylo osazeno215/60 R 16
V úctě Miloš Švestka tel 60882309
dodat správné pneu jak byly od výrobce
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat spotřebiteli zboží v provedení, jaké bylo mezi stranami smluveno. To se vztahuje i na výbavu a příslušenství osobního automobilu. Pokud byly dodány jiné, než v nabídce, kterou spotřebitel akceptoval a na jejímž základě byl uzavřen smluvní vztah, uváděné pneumatiky, jedná se o vadu zboží ve smyslu § 2161 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.