Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den!
Snad to zvládnu vysvětlit protoze tohle je moje první zkušenost se servisem v Česku.
Uz jsem přečetl několik recenze a firma Gress určitě ma nejaky problem s výrobou anebo proste na me kašle. Podepsal jsem smlouvu s nimi a zaloha byla uhrazena 14/07. Termín dodani mel by byt 12/09 nejpozději. Dnes je začátek listopadu a stale mi rikaji ze nejsou schopni ani rici kdy by melo byt nainstalovano (jedna se o zaskleni balkonu). Volal jsem každý druhy týden od zacatku zari a je to proste same old story (prosili abych zavolal ještě jedno pres týden).
Když jsem pochopil správně, tak nejsem jediný kdo tenhle problem mel po podepsani smlouvy. To se stávalo i před pěti lety třeba ( https://najisto.centrum.cz/3043042/gress-cz-sro/hodnoceni/ ).
Tohle je určitě nejhorší zážitek co jsem zatím poznal v CR. Skoda.
Bezramovy system
Nechci si proste postěžovat ale chtěl bych aspoň dozvědět kdy bude doručeno (jestli vůbec bude). Nevypadá to tak ze po několik mesicu mam jistotu ze ten system bude nainstalovan tento rok. Uz vim ze nejen ja jsem se s tim zdržením potkal.
|
Tweet |
Podle § 2590 občanského zákoníku zhotovitel provede dílo s potřebnou péčí v ujednaném čase. Pokud ani po vyzvání zhotovitel dílo neprovede, tak dle § 1978 občanského zákoníku má objednatel právo od smlouvy odstoupit.
Objednatel má právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené zálohy.
Vážený pane Telitsyn,
bohužel vzhledem k situaci a dění kolem COVID se bohužel zpožďují veškeré dodávky materiálu a všechny výroby mají problém se zajištění pracovníků a materiálu. I my jsme při výrobě závislí na dodávkách skel a dalších komponentů. Sami se potýkáme s nedostatkem pracovníků, protože jsou někdy i zbytečně v karanténě. Bohužel musíme být v této době všichni trpělivý. Ze smlouvy Vám náleží smluvní penále, které Vám odečteme z doplatku. Jsme stále v kontaktu, na každý Váš dotaz jsme reagovali a věřím, že celou akci dotáhneme k Vaší spokojenosti. A zdaleka to nebude nejhorší zážitek co poznáte v ČR :)
S pozdravem
prodejní tým GRESS
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.