Společnost


GRESS CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45944Gress Termin Dodani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2020, před 4 lety

Vladimir Telitsyn

Znění stížnosti

Dobry den!

Snad to zvládnu vysvětlit protoze tohle je moje první zkušenost se servisem v Česku.

Uz jsem přečetl několik recenze a firma Gress určitě ma nejaky problem s výrobou anebo proste na me kašle. Podepsal jsem smlouvu s nimi a zaloha byla uhrazena 14/07. Termín dodani mel by byt 12/09 nejpozději. Dnes je začátek listopadu a stale mi rikaji ze nejsou schopni ani rici kdy by melo byt nainstalovano (jedna se o zaskleni balkonu). Volal jsem každý druhy týden od zacatku zari a je to proste same old story (prosili abych zavolal ještě jedno pres týden).

Když jsem pochopil správně, tak nejsem jediný kdo tenhle problem mel po podepsani smlouvy. To se stávalo i před pěti lety třeba ( https://najisto.centrum.cz/3043042/gress-cz-sro/hodnoceni/ ).

Tohle je určitě nejhorší zážitek co jsem zatím poznal v CR. Skoda.


Produkt

Bezramovy system


Požadované řešení

Nechci si proste postěžovat ale chtěl bych aspoň dozvědět kdy bude doručeno (jestli vůbec bude). Nevypadá to tak ze po několik mesicu mam jistotu ze ten system bude nainstalovan tento rok. Uz vim ze nejen ja jsem se s tim zdržením potkal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2020 14:37, před 4 lety

Podle § 2590 občanského zákoníku zhotovitel provede dílo s potřebnou péčí v ujednaném čase. Pokud ani po vyzvání zhotovitel dílo neprovede, tak dle § 1978 občanského zákoníku má objednatel právo od smlouvy odstoupit.

Objednatel má právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené zálohy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2020 10:41, před 4 lety

Vážený pane Telitsyn,

bohužel vzhledem k situaci a dění kolem COVID se bohužel zpožďují veškeré dodávky materiálu a všechny výroby mají problém se zajištění pracovníků a materiálu. I my jsme při výrobě závislí na dodávkách skel a dalších komponentů. Sami se potýkáme s nedostatkem pracovníků, protože jsou někdy i zbytečně v karanténě. Bohužel musíme být v této době všichni trpělivý. Ze smlouvy Vám náleží smluvní penále, které Vám odečteme z doplatku. Jsme stále v kontaktu, na každý Váš dotaz jsme reagovali a věřím, že celou akci dotáhneme k Vaší spokojenosti. A zdaleka to nebude nejhorší zážitek co poznáte v ČR :)

S pozdravem
prodejní tým GRESS

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 14:07, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 09:28, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.