Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Chtěl bych podat stížnost na security v Kauflandu v Přerově na adrese Želatovská 02.
2.11.2020 jsem si sel na svůj klasický rychlonákup, při vstupu do obchodu jsem byl uvítán arogantním nepříjemným ukřičeným hlasem že se mohu rovnou otočit a opustit obchod. Ptal jsem se tedy z jakého důvodu vlastně nebo o co jde a security služba že to mají nařízeno od státu a že mají zakázáno pouštět lidi po 19:45 do obchodu. Po delší zbytečné debatě mi bylo řečeno že nařízení mají vlastně od Kauflandu a ne od státu. Volal jsem si tedy na infolinku Kaufland kde mi bylo oznámeno že zavírají až ve 20:00 a ne 19:45. Byl bych velice rád kdybych se takové věci dozvěděl oficialne na internotovych strankach nebo při vstupu do obchodu jsou vždy vypsány otevíraci doby. Jde mi ale hlavně o chování security služby s kterou nebyla rozumna řeč, jen neustálé pokyvování hlavou a odpovědi že si to mám jít řešit na policii, řekněte mi prosimvás co je to za přístup... Rád bych ještě dodal že security si 19:58 nesla věci do auta.
Otřesná domluva se security
Pokud že se mění otevírací doba rád bych to viděl na vlastní oči napsané u vchodu do obchodu.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
V rámci opatření proti šíření koronaviru musejí maloobchodní prodejny zůstat v neděli po celý den zavřené. V ostatních dnech mohou mít otevřeno pouze od 05:00 do 20:00.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.