Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Vážený pane, paní,
Navštěvuji prodejnu penny v Novém Bydžově, Revoluční ul. směr Chlumec nad Cidl. od samého začátku existence. Mnoho zaměstnanců se zde vystřídalo a se všemi jsem byla vždy spokojená .Nyní jsem byla opakovaně svědkem a ne sama, jak pan Miroslav Donát se choval ke starším nebo na první pohled fyzicky málo zdatným lidem. Jeho nadstandartní jednání v tom shonu, který u kasy vždy je, s jakým klidem v hlase se dokáže těm lidem věnovat v daný moment a pomoci jim, stojí zato, abyste i vy o tom věděli. On dokáže zvednout oči a clověka zhodnotit tak, jak tomu bývalo dříve v malých prodejnách na vsi. On nebere kupujícího za kus. Dokáže se pozastavit a dotyčného svým jednáním potěšit. Poddaná Jana
pochvala
pochvala
|
Tweet |
Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.