Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#45949Pochvala Vážení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 minut 52 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2020, před 4 lety

Jana Poddaná

Znění stížnosti

Vážený pane, paní,
Navštěvuji prodejnu penny v Novém Bydžově, Revoluční ul. směr Chlumec nad Cidl. od samého začátku existence. Mnoho zaměstnanců se zde vystřídalo a se všemi jsem byla vždy spokojená .Nyní jsem byla opakovaně svědkem a ne sama, jak pan Miroslav Donát se choval ke starším nebo na první pohled fyzicky málo zdatným lidem. Jeho nadstandartní jednání v tom shonu, který u kasy vždy je, s jakým klidem v hlase se dokáže těm lidem věnovat v daný moment a pomoci jim, stojí zato, abyste i vy o tom věděli. On dokáže zvednout oči a clověka zhodnotit tak, jak tomu bývalo dříve v malých prodejnách na vsi. On nebere kupujícího za kus. Dokáže se pozastavit a dotyčného svým jednáním potěšit. Poddaná Jana


Produkt

pochvala


Požadované řešení

pochvala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2020 15:57, před 4 lety

Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.