Společnost


IMEXPO,spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4595Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2014, před 10 lety

Zděnek Dvořák

Znění stížnosti

Dobrý den je to delší příběh v prodejně cyklosport v Prostějově jsem si zakoupil 2 pláště značky Schwalbe Lugano 23-622 cena 1 pláště činí 417kc po ujetí cca100km mi plášť udělal vlnku neboli hada po volili vlákna v plášti při reklamaci u firmy Imexpo mi bylo řečeno ze jsem plášť probrzdil větší blbost jsem neslyšel je mi 42 let jezdí rekreačně s rodinou a s kamaráda nic jsem neudělal a zakoupil jsem ten samí plášť znovu po ujetí 500km mi plášť opět udělal hada při reklamaci mi bylo opět řečeno že jsem probrzdil podal jsem stížnost u firmy Imexpo a ten samí člověk mi odepsal že jsem to probrzdil na hrubém štěrku vůbec to není pravda kolo je silniční jsou to pologalusky jak mám dále postupovat když jsem s pláštěm nic nedělal podotýkám že se to stalo na zadním kole


Produkt

plášť Schwalbe Lugano červený 23-622


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2014 09:00, před 10 lety

Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci, resp. při uplatnění reklamace ve lhůtě šesti měsíců od převzetí věci se má za to, že věc byla vadná již při převzetí. Je tedy nutné posoudit, zda odůvodnění reklamace je dostatečným důkazem opaku.
Po uplynutí šestiměsíční lhůty se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 16:30, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.