Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vážený pane řediteli, můj otec si objednal vaše produkty s tím, že bude platit splátky každý měsíc 199, Kč po dobu 1 roku.
Splátky platil, ale přesto občas přišla upomínka s tím, že nemá zaplaceno. Nebyl si jistý, jestli se obálka se složenkou neztratila, tak znovu zaplatil. Nakonec jsem ho přesvědčila, aby se s vámi domluvil, že doplatí najednou zbývající částku. Otec se telefonicky na všem s vaší pracovnicí domluvil. 16.10.dostal poštou složenku na 5.-12.splátku na 1592,- Kč se splatností 4.11.2020. Tu jsme 3.11.2020 uhradili. Přesto mu 3.11.2020 přišla upomínka.
žádám vás, abyste si dnešní doplacení všech splátek zanesli do vaší evidence a napsali tatínkovi dopis, že má veškeré pohledávky vůči vám uhrazené. Pokud přijde tatínkovi další obálka se složenkou a upomínkou, předám celou záležitost ČOI. Vy na složenky s upomínkou nikdy neuvádíte číslo splátky, takže upomínaná osoba neví, kterou splátku dluží a raději zaplatí znovu. Toto jednání pokládám za neetické a připomínající chování šmejdů. Navíc si myslím, že v současné době je to i trestné.
|
Tweet |
Byla-li již faktura zaplacena, je vhodné o tom informovat přímo společnost (korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.).
Spotřebitel může společnost rovněž požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že dluh zanikl.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Špačková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že pakliže se Váš tatínek domluvil o uhrazení celé zbývající částky naráz a obdržel od nás související složenku, kterou uhradil, na zaslané upozornění, prosím, neberte zřetel. Systém ho pravděpodobně odeslal dříve, než byla úhrada připsána na našem bankovním účtu. Abychom to mohli zkontrolovat a Vašeho tatínka následně informovat, potřebovali bychom nějaké doplňující údaje jako je zákaznické číslo, popřípadě jméno a adresa. Poté budeme moci identifikovat jeho zákaznickou kartu a všechny uvedené skutečnosti zkontrolovat a dále jednorázovou úhradu spárovat s příslušnými fakturami.
Děkujeme za doplňující informace a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaruraMed Pharmaceuticals
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Tatínkovi zatím další složenky nechodí, ale potvrzení firmy, že jim otec nic nedluží, nepřišlo. Tak snad vše zdárně skončilo. Zatím velice děkuji d-testu za pomoc. Špačková
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.