Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#45953Velice pomalý internet než ten za který opravdu poctivě platím

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2020, před 4 lety

PETR KUBÍČEK

Znění stížnosti

Dobrý den, začínám mít veliké problémy s O2. Platím si internet
o rychlosti 100/10 a ve skutečnosti mám 46/9, chápu že určité ztráty jsou ale toto je velice pomalé a tím pádem neakceptovatelné, protože platím za 100/10. Při vyřizování tohoto stavu - stížnosti na dle mého okrádání zákazníka, protože žádné kompenzace, opravy, apod. jsem se nedomohl ani v kamenné prodejně 02 v Trutnově ani po cca. 20 telefonátech na O2 linku. Tato linka je spravována absolutně nekompetentními lidmi, kteří Vám dle nějakého manuálu , který mají v ruce se snaží vnutit úplné hlouposti, které se netýkají řešení situace. Vždycky udělají diagnostiku a ta jim napíše, že modem má vypnutou WIFI , což je v mém případě úplná nesmyslná hloupost, když jim to vysvětluji , že mám kabel do modemu a z modemu kabel do počítače a tím pádem se mě nějaká wifi netýká tak nevědí co mi odpovědět, protože na to odpověď v tom jejich manuálu nemají. Když jim řeknu, že chci aby to nahlásili na poruchy a aby to nějací technici dali do pořádku, že problém je u nich nebo z jejich strany tak mi řeknou, že mě přepojí na O2 poruchy ale tam je zase automat, který udělá tu samou diagnostiku a po té co mi nahlásí, že mám vypnutou WIFI na modemu se odpojí. To vše je fakt strašně k pláči. Toto chování je opravdu strašně zoufalé, nekompetentní, ubohé, neprofesionální atd. Ve finále je situace taková, že platím za internet , který ani zdaleka nemá deklarovanou rychlost. Peníze mám poctivě zaplacené ale O2 mě sprostě jejich neschopností poskytovat službu okrádá. Nenabídli mi žádnou kompenzaci, snížení peněz, opravu, prostě nic. A mluvit nebo si napsat třeba e-mail s nějakou kompetentní osobou - profesionálem, která by tuto situaci vyřešila je zhola nemožné. Připadá mi jako by to dělali úmyslně a chtěli dostat ze zákazníka velké peníze za skoro žádné služby.
Samozřejmě na tuto nefunkčnost služby oznámené v kamenné prodejně také nikdo nereaguje. Takže mi už nezbývá než tuto mou situaci přesně popsat někomu do novin, nějakého časopisu, televize aby se aspoň veřejnost dozvěděla co je 02 za společnost a aby si na ni dali velký pozor a zdaleka se jí vyhýbali.
Děkuji za vyslechnutí a jsem s pozdravem Kubíček Petr.
Kontakt na mě info@penzion-snezka.cz
penzion.snezka@tiscali.cz
tel. 499896243


Produkt

Zákaznický účet: 2001202066 , služba číslo: INTERNET PREMIUM 8000785918


Požadované řešení

ŘEŠENÍ: Za dobu nefunkčnosti požadované služby snížit poplatek, nebo zcela odpustit platbu.
A urychleně napravit chybu a dát požadovanou nebo deklarovanou službu do pořádku aby byla funkční a opravdu za poctivě zaplacené peníze fungovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 20:20, před 4 lety

Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2020 14:09, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.

Vaši přípojku jsem dohledal a zkontroloval na dálku. Podařilo se mi zjistit, že u vás není úplně ideální dostupnost pro plných 100 Mb/s. Teoretickým maximem je 72/10 Mb/s, takže měřené rychlosti okolo 50 Mb/s jsou odpovídající ještě s přihlédnutím k tomu, že máte na lince O2 TV spolu s Rodinným sledováním, což část rychlosti může ukrojit.
Při vypnutých set-top boxech, bez zatížení připojení a při měření přes ethernetový kabel byste rozhodně měl okolo 70 Mb/s naměřit.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2021 18:42, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2021 22:43, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.