Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#45957Zkrácená zavírací doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2020, před 4 lety

Michaela Chytrá

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes po práci jsem chtěla mě dceři koupit jablka. V 19:42hod jsem byla zaměstnancem security zastavěná, že mě do obchodu nepustí. Nebyl zrovna příjemný, ale i tak jsem mu slušně řekla, že si vemu jen jablka a obsloužit se samoobslužnou pokladnou, že mi to potrvá 2 min. Nezajímalo ho to!. Ptala jsem se, proč je na dveřích napsaná otevírací doba do 20hod, ať mi laskavě zavolá vedoucí nebo provozního obchodu. Bylo mi opět nepříjemně řečeno, že nikdo takový není a nikoho volat nebude ať odejdu. V provozním řádem nemáte nic o zkrácení doby napsáno! Roušku jsem měla, tak co to má znamenat???
Druhý security zaměstnanec mi řekl, že se na přízni rád nemám ani dívat, že je nová covidova doba... Co to má prosím Vás znamenat?! Co to je za jednání? Můžete mi laskavě podat vysvětlení, jak je možné, že se toto děje a bez žádného písemného upozorněni? Odjela jsem bez privolani kompetentní osoby a pochopitelně bez čísla na vedoucí.
Za rohem máte konkurenční firmu a když jsem tam vlezla ještě tentýž večer a stejnou otevírací dobou, mi security zaměstnanec naopak ještě poradil, že jsou skládaná jablka v akci a ukázal mi je. Tomu já říkám profesionalita! Pokud si chcete zkrátit otevírací dobu, dejte to oficiálně znát všem lidem.


Produkt

Zkracování otevírací doby


Požadované řešení

Prosím o odpověď, jak na danou situaci reagujte a jaké jste udělali nápravná opatření, aby se to neopakovalo..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2020 07:27, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

V rámci opatření proti šíření koronaviru musejí maloobchodní prodejny zůstat v neděli po celý den zavřené. V ostatních dnech mohou mít otevřeno pouze od 05:00 do 20:00.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 09:44, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.