Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Od 12.10.. řeším s Vámi z důvodu stěhování přendáni internetu... již jsem byla domluvena s jiným operátorem, který by schopen !!!!!! mi vše včetně nejen internetu , ale i samosebou telefonů mé rodiny plus rodičů okamžitě přenést k nim... od Vás se mi následně ozvali, ať vše zruším , že po asi 17 letech co jsme u Vás by byla Škoda atd atd....
Ano naletěli jsme... každý den volám a pokaždé nic ... jsme velice nespokojeni s Vašimi službami a operátory... je to až trestu hodné, že si Vaše společnost vůbec toto dovolí v době distančního vyučování ...!!!!!!!! Ředitelům škol které mé děti navštěvuji musím já vysvětlovat , že ani po měsíci VODAFON!!!!!! NENÍ SCHOPEN POSLAT TECHNIKA A VŠE KE SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA VYŘEŠIT A TO I PŘESTOŽE I SLUŽBU PLATÍM VČETNĚ TV..
Budu psát velkou kritiku na stránky netu a manžel se dnes spoji s TV Černé ovce , kde svůj ostrašujíci zážitek s Vaší společností hodláme publikovat a to hlavně z důvodu COVID 19 a
našich děti, které mají znemožněno výuku.
Chňoupkovi Josef a Iveta Beroun Na Ovčíně
tel.č.774 623 843.. admin. heslo 08522
Zapojeni internetu
|
Tweet |
Pokud byla dohodnuta instalace či úprava zařízení, potom platí, že dohodnuté termíny by měly být ze strany společnosti dodrženy.
Dobrý den, na tento případ jsme odpovídali v druhé žádosti https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/46314/2-mesicni-reseni-internetu-u-vodafone. Děkujeme. Lenka Pilná
Péče o zákazníky
Dobrý den, v každém případě paní Pilné děkujeme za radu.
Jsme toho názoru, že by společnost Vodafone měla problém řešit a ne nás poučovat co máme dál podnikat..
Musíme konstatovat, že se vůbec nic nezměnilo... internet a TV box platíme měsíčně, ale sní jednu službu nemáme k dispozici.. každý den telefonáty na jejich linku.. následně jen sliby jak technik dorazi atd atd
Vůbec už nedoufáme , že se něco změní ..
Internet jsme si museli zřídit od jiného poskytovatele.. při distanční výuce našich třech děti je to nutnost..
Čekáme do února , kdy nám končí závazky a od společnosti odcházíme!!!!!!!!
Vážená paní Pilná místo rad by měly být skutky..zda Vám jde o zákazníky...
Od 12.10. jsme se nedomohli ničeho.. jen ztrát finančních a ne jen těch a to jsme skutečně na linku volali i 2 krát za den...
VODAFONE NEDOPRUČUJEME jsme u nich 17 let a takto se nám odvděčili..
Chňoupek Josef a Iveta Beroun
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, paní Chňoupková,
mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění a komplikacím. Kvůli ochraně údajů, nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktovala prostřednictvím online formuláře: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, nebo poštou na adrese: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, nikam se nic nepohlo .. Vodafone problem neřeší ...
Od společnosti odcházíme.
Chňoupková
Dobrý den, paní Chňoupková,
mrzí mě, pokud dosud nedošlo k dořešení Vašeho požadavku a Vy jste se rozhodla smlouvu ukončit. Jak jsem Vás již informovala, kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky