Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#45960Nepřipojeni internetu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2020, před 4 lety

Iveta Chnoupkova

Znění stížnosti

Od 12.10.. řeším s Vámi z důvodu stěhování přendáni internetu... již jsem byla domluvena s jiným operátorem, který by schopen !!!!!! mi vše včetně nejen internetu , ale i samosebou telefonů mé rodiny plus rodičů okamžitě přenést k nim... od Vás se mi následně ozvali, ať vše zruším , že po asi 17 letech co jsme u Vás by byla Škoda atd atd....
Ano naletěli jsme... každý den volám a pokaždé nic ... jsme velice nespokojeni s Vašimi službami a operátory... je to až trestu hodné, že si Vaše společnost vůbec toto dovolí v době distančního vyučování ...!!!!!!!! Ředitelům škol které mé děti navštěvuji musím já vysvětlovat , že ani po měsíci VODAFON!!!!!! NENÍ SCHOPEN POSLAT TECHNIKA A VŠE KE SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA VYŘEŠIT A TO I PŘESTOŽE I SLUŽBU PLATÍM VČETNĚ TV..
Budu psát velkou kritiku na stránky netu a manžel se dnes spoji s TV Černé ovce , kde svůj ostrašujíci zážitek s Vaší společností hodláme publikovat a to hlavně z důvodu COVID 19 a
našich děti, které mají znemožněno výuku.
Chňoupkovi Josef a Iveta Beroun Na Ovčíně


Produkt

tel.č.774 623 843.. admin. heslo 08522


Požadované řešení

Zapojeni internetu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2020 06:53, před 4 lety

Pokud byla dohodnuta instalace či úprava zařízení, potom platí, že dohodnuté termíny by měly být ze strany společnosti dodrženy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2020 14:04, před 4 lety

Dobrý den, na tento případ jsme odpovídali v druhé žádosti https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/46314/2-mesicni-reseni-internetu-u-vodafone. Děkujeme. Lenka Pilná
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.12.2020 14:29, před 4 lety


Iveta Chnoupkova

Dobrý den, v každém případě paní Pilné děkujeme za radu.
Jsme toho názoru, že by společnost Vodafone měla problém řešit a ne nás poučovat co máme dál podnikat..
Musíme konstatovat, že se vůbec nic nezměnilo... internet a TV box platíme měsíčně, ale sní jednu službu nemáme k dispozici.. každý den telefonáty na jejich linku.. následně jen sliby jak technik dorazi atd atd
Vůbec už nedoufáme , že se něco změní ..
Internet jsme si museli zřídit od jiného poskytovatele.. při distanční výuce našich třech děti je to nutnost..
Čekáme do února , kdy nám končí závazky a od společnosti odcházíme!!!!!!!!
Vážená paní Pilná místo rad by měly být skutky..zda Vám jde o zákazníky...
Od 12.10. jsme se nedomohli ničeho.. jen ztrát finančních a ne jen těch a to jsme skutečně na linku volali i 2 krát za den...
VODAFONE NEDOPRUČUJEME jsme u nich 17 let a takto se nám odvděčili..
Chňoupek Josef a Iveta Beroun

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 12:19, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.1.2021 09:00, před 4 lety

Dobrý den, paní Chňoupková,
mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění a komplikacím. Kvůli ochraně údajů, nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktovala prostřednictvím online formuláře: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, nebo poštou na adrese: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2021 22:32, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.2.2021 22:35, před 4 lety


Iveta Chnoupkova

Dobrý den, nikam se nic nepohlo .. Vodafone problem neřeší ...
Od společnosti odcházíme.
Chňoupková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2021 08:17, před 4 lety

Dobrý den, paní Chňoupková,
mrzí mě, pokud dosud nedošlo k dořešení Vašeho požadavku a Vy jste se rozhodla smlouvu ukončit. Jak jsem Vás již informovala, kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky



Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.