Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, omylem jsem zadala při objednávce špatný e-mail. Dodací adresa a tel.číslo je správné. Bez e-mailové adresy, ale bohužel nevím číslo objednávky, a nemám ani potvrzovací e-mail. Mohla bych Vás poprosit o zaslání potvrzovacího-informačního mailu na adresu viz osobní údaj. Cena objednávky je 1214,- , telefonní číslo viz osobní údaj, na jméno Andělová Anna., Písek 388, 739 84.
Děkuji
3ks halenka,1ks šaty + poštovné v hodnotě 1214kč
|
Tweet |
V daném případě přeřazujeme stížnost přímo na společnost, aby mohla reagovat na prosbu spotřebitelky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.