Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, tato společnost obírá moji maminku o peníze. Ano,ona je hloupá a nenechá si poradit,protože ji pořád posílají že vyhrává,ale musí si zakoupit produkt. A ona dál,však uvidíš,vyhraju. Když mi dává dopisy ať je zanesu na poštu,roztraham a vyhodím. Když pošťák zazvoní na balík s dobírkou, nechávám zaslat zpět a i tak pořád otravují dopisy! Dovolat se k nim nedá
Jana Tlachová, Olomouc
Firmu zlikvidovat a aby si už nemohli nic podobného založit!
|
Tweet |
Nabídka výhry vázaná na nákup zboží je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Jedná se totiž o agresivní obchodní praktiku dle § 5 b zákona o ochraně spotřebitele, která může zásadním způsobem pozměnit chování spotřebitele tak, že se rozhodne k nákupu, který by za jiných okolností neudělal.
Spotřebiteli doporučujeme obrátit se stížností na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.