Společnost


BEAUTY LINE s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45966Posílaji pořád dopisy a produkty za spoustu peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2020, před 4 lety

Jana Tlachová

Znění stížnosti

Dobrý den, tato společnost obírá moji maminku o peníze. Ano,ona je hloupá a nenechá si poradit,protože ji pořád posílají že vyhrává,ale musí si zakoupit produkt. A ona dál,však uvidíš,vyhraju. Když mi dává dopisy ať je zanesu na poštu,roztraham a vyhodím. Když pošťák zazvoní na balík s dobírkou, nechávám zaslat zpět a i tak pořád otravují dopisy! Dovolat se k nim nedá
Jana Tlachová, Olomouc


Požadované řešení

Firmu zlikvidovat a aby si už nemohli nic podobného založit!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2020 14:39, před 4 lety

Nabídka výhry vázaná na nákup zboží je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Jedná se totiž o agresivní obchodní praktiku dle § 5 b zákona o ochraně spotřebitele, která může zásadním způsobem pozměnit chování spotřebitele tak, že se rozhodne k nákupu, který by za jiných okolností neudělal.

Spotřebiteli doporučujeme obrátit se stížností na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 10:10, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.