Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#45968Žádost o zaslání OKU kódu -přenosové číslo k novému operátorovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2020, před 4 lety

Ivan Ohlídal

Znění stížnosti

Dne 2.11. 2020 jsem požádal ukončení služeb v případě mého mobilu u O2. Zároveň jsem požádal o zaslání OKU kódu pomocí SMS. Dosud jsem nic nedostal.


Produkt

nejsou


Požadované řešení

POslání OKU kódu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2020 14:21, před 4 lety

V případě, že bude spotřebitel chtít přenést své telefonní číslo k novému operátorovi, nemusí volat současnému operátorovi a čekat na "ČVOP". Nově k těmto účelům slouží "OKU" (ověřovací kód účastníka), který spotřebitel najde v mobilní samoobsluze, smlouvě a měsíčním vyúčtování. Jedná-li se o smlouvu se starším datem uzavření a "OKU" v ní nefiguruje, měl by ho operátor spotřebiteli přidat do mobilní samoobsluhy, případně ho spotřebitel může zjistit na infolince operátora.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2020 13:58, před 4 lety

Dobrý den,
velice mě mrzí Vaše negativní zkušenost. Bohužel však v podání neuvádíte žádný konkrétní údaj, abychom situaci detailněji prověřili. Napište nám prosím do soukromé zprávě na Messengeru přes odkaz (m.me/o2cz) nebo na e-mail info@o2guru.cz Vaše telefonního číslo a datum narození majitele. Rádi situaci prověříme.

S pozdravem

Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 14:04, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 09:25, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.