Společnost


imobily.eu-cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#459692090369 reklamace Fitbit Versa black Fitness hodinek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2020, před 4 lety

Petra Dvořáková

Znění stížnosti

Hodinky přestaly fungovat, odeslala jsem je na reklamaci a odepsali mi:
Vyjadrenie k stavu zariadenia:Zariadenie vykazuje vniknutie neznámej kvapaliny a je nezlučiteľné so záručnými podmienkami výrobcu.Popisovaná vada má priamy súvis s týmto poškodením. Na poškodenie kvapalinou sa nevzťahuje záruka výrobcu.Oprava možná platenou výmenou zariadenia za jednotku Fitbit Versa 2.Predbežný cenový návrh na výmenu je 4585, Kč.
Následně jsem jim odepsala:
Dobrý den,
Váše jednání je v rozporu se zákonem. Z Vašeho mailu je patrné, že nedošlo ke správnému reklamačnímu postupu. Žádný reklamační protokol včetně razítka od autorizovaného servisu ani znalecký posudek.
Hodinky prodáváte jako vodotěsné, což je v rozporu s Vaším trvzením, že se do nich dostala kapalina...?
V poslední řadě mi nabízíte nesmyslnou placenou výměnu, ve které nabízíte výměnu mého ''nefunkčního,, zařízení + 4585,-Kč za jednotku Fitbit Versa 2, kterou lze na jiných eshopech zakoupit za méně než 4000,-kč.
Tudíž tuto placenou výměnu neakceptuji a žádám o vrácení plné kupní ceny za mnou reklamované zboží.
V jiném případě mi nezbývá nic jiného, než se obrátit na obchodní inspekci a Váš eshop poškodit pravidelnou špatnou recenzí.S pozdravem Dvořáková

jejich odpoved:
Dobrý deň,

Evidujeme zamietnutie cenovej ponuky na výmenu zariadenia. Nemusíte mať obavy, všetky potrebné dokumenty Vám budú zaslané spoločne so zariadením späť.

Vaše zariadenie má označenie vodeodolnosti 5ATM. Treba však poznamenať, že testy pre identifikáciu stupňa boli robené v laboratórnych podmienkach a že zariadenie je testované podľa noriem a špecifikácií, ktoré určuje výrobca. Nesprávna interpretácia vzniká najmä pri používaní zariadenia v rámci vodeodolnosti. Zariadenie musí byť používané v rámci podmienok, ktoré stanovil výrobca a v rámci spomínaných noriem. Servis určil, že tieto normy boli prekročené. V reklamačnom protokole ste uviedli, že sa zo zariadením sprchujete. Sám výrobca uvádza, že neodporúča túto činnosť, vzhľadom k chemicky agresívnym látkam ako sú šampóny, mydlá a podobne. Mrzí nás táto situácia, no my sa držíme skutkového posudzovaného stavu zariadenia a tým je poškodenie kvapalinou. Akonáhle obdržíme Vaše zariadenie späť, bude Vám odoslané na Vašu adresu.


Produkt

Fitbit Versa black fitness hodinky koupené 22.7.2019 za 4470 kč


Požadované řešení

Dále jsem jim napsala, kde je přesně ve specifikaci uvedeno, že se s hodinkami nemůžu sprchovat čistou vodou? Já v manálu nic takového není.
Žádám od nich vrácení penez.

Muzete mi prosím poradit,jak muzu s nimi dale jednat?
Děkuji moc Dvořáková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2020 15:51, před 4 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle ustanovení § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz i rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Spotřebiteli doporučujeme, má-li v úmyslu oslovit znalce, hodinky od společnosti požadovat zpět.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 13:56, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.